IΝTRODUCING… LOUIS DUNFORD

IΝTRODUCING… LOUIS DUNFORD

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ HEADLINE SHOW
ΣΤΟ UNION CHAPEL ΣΤΙΣ 21 ΑΠΡΙΛΙΟΥ


ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟ ΝΕΟ SINGLE "MY GENERATION" ΕΔΩ


Μετά τη κυκλοφορία του πρόσφατου EP 
‘The Morland’, ο Louis Dunford has κυκλοφόρησε το συναισθηματικό του νέο single ‘My Generation’ μέσω της Panik Records/Sony Music, δείχνοντας μία ακόμη διάσταση των δυνατοτήτων του ώς τραγουδιστής και στιχουργός. 

Tο track θα συμπεριλαμβάνεται στο πολυαναμενόμενο επερχόμενο νέο EP του Louis, το οποίο αναμένεται να βγει τον ερχόμενο Φεβρουάριο.

Μιλώντας γι’ αυτή τη νέα κυκλοφορία, ο Louis είπε: «Το τραγούδι αυτό ξεκίνησε ως ποίημα το οποίο έγραψα για μέλη της οικογένειας μου, το φιλικό μου κύκλο και τις δυσκολίες που περνούν καθημερινά στις ζωές του. Κάθε στίχο που τραγουδάω, μου έρχονται στο μυαλό τα πρόσωπά τους και οι καταστάσεις που περνούν καθημερινά. Άρχισα να κρατάω σημειώσεις στο κινητό μου μια μέρα που ήμουν σε μια pub. Ο στίχος στο ρεφραίν “God only knows what we’re dying for” προήλθε ακριβώς από μια κουβέντα που είχα με το κολλητό μου. Ήταν πολύ νευριασμένος και για να το θυμηθεί του το ανέφερα ξανά. Πάντα εμπνέομαι από ανθρώπους που έχω στη ζωή μου όταν γράφω αλλά όταν αυτό το ποίημα έγινε τραγούδι ένιωθα αρκετά νευρικός να το τραγουδήσω μπροστά τους, καθώς τα άτομα αυτά είναι γνωστά στο περιβάλλον μου και οι καταστάσεις που αναφέρω στους στίχους είναι πολύ προσωπικές. Ευτυχώς όταν το τραγούδησα ζωντανά για 1η φορά σε μια εμφάνισή μου μπροστά στους ανθρώπους που αναφερόμουν, πήρα μόνο αγάπη για το αποτέλεσμα. Όσο περισσότερο το τραγουδάω και όσο περισσότερη αγάπη δέχομαι από όλο το κόσμο, όλο και περισσότερο συνειδητοποιώ ότι όλες οι δυσκολίες και οι ιστορίες, από συγκεκριμένους ανθρώπους της ζωής μου και γενιάς μου, καταλαβαίνω πως τα ίδια προβλήματα έχει όλος ο κόσμος».

Ο Louis πρόσφατα έκανε δύο απίστευτες συναυλίες στο St Pancras Church, οι οποίες έγιναν sold out σε λιγότερο από 4 λεπτά, ενώ ακολούθησε μία ακόμη sold out συναυλία στο Lafayette στις 9 Νοεμβρίου. Παράλληλα με τη σημερινή ανακοίνωση, ο Louis θα εμφανιστεί στο Union Chapel στις 22 Απριλίου.


Το 
‘My Generation’ είναι το επόμενο δισκογραφικό βήμα του καλλιτέχνη μετά το EP The Morland το οποίο κυκλοφόρησε τον Ιανουάριο και περιείχε 5 τραγούδια που αναδείκνυαν την ειλικρίνεια του Louis, το χιούμορ αλλά και το πόσο συμπαθής είναι. Βαθιά μέσα από τον συναισθηματικό του κόσμο γεννήθηκε το “Ballad of Benjamin”, ενώ το νοσταλγικό lead track “When We Were Hooligans”, μας σύστησε σ’ ένα τέλεια δουλεμένο EP που αναδείκνυε το μοναδικό ήχο του Louis Dunford

Ο Louis έγινε πολύ γρήγορα γνωστός στο ευρύ κοινό και τράβηξε αμέσως τη προσοχή των i-D, Clash, Complex, SBTV και Wonderland μεταξύ άλλων. Έχοντας πάνω του πάντα ένα σημειωματάριο, ο Louis γράφει νοσταλγικά παρατηρήσεις από τους φίλους του, την οικογένεια και τη ζωή γενικότερα και πάντα έχει τις καλύτερες ιστορίες να πει. Χρησιμοποιώντας τα τραγούδια του σαν προσωπικό ημερολόγιο, οι στίχοι του δημιουργούν κάθαρση και ένα ειλικρινή τρόπο προσέγγισης μιας τραγωδίας ή μοιράζεται καθημερινές ιστορίες με χιούμορ αλλά τις διηγείται με ωμό και παράλληλα θαρραλέο τρόπο.

Το ‘My Generation’ κυκλοφορεί ήδη και αποτελεί την αρχή ενός νέου συναρπαστικού κεφαλαίου για τον Louis Dunford, καθώς ετοιμάζεται να κυκλοφορήσει ακόμη περισσότερη μουσική και να ξεπεράσει τα δημιουργικά του όρια.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από τα "Μουσικά νέα"

Μπάμπης Τσέρτος - «Το σύμπαν συνωμότησε»

Η Samara Joy ανακοινώνει την κυκλοφορία της deluxe εκδοχής του αξιοσημείωτου άλμπουμ της “Linger Awhile” “Linger Awhile Longer” | Κυκλοφορεί στις 19/5

Ο Μιχάλης Χατζηγιάννης μετράει πάνω από 1 εκατομμύριο προβολές με το «Από το 1 ως το 100»

Πάμε σινεμά..8ο Φεστιβάλ Ισπανόφωνου Κινηματογράφου Αθήνας - FeCHA

Πάμε θέατρο.. "Ο μπογιατζής" στο Θέατρο Αυλαία