Εκείνος Κι Εκείνος - Την πάτησα | Digital Single

Εκείνος Κι Εκείνος - Την Πάτησα
Στίχοι - Μουσική: Κώστας Λογοθετίδης
Ενορχήστρωση: Βαγγέλης Κρίθαρης


Έπαιξαν οι μουσικοί:
Προγραμματισμός - Κιθάρες - Πλήκτρα: Βαγγέλης Κρίθαρης
Κώστας Λογοθετίδης: Πλήκτρα 
Νίκος Καλλίνης: Φωνή 
Ηχογράφηση – Μίξη – Mastering: Ερμής Βογιατζής - Βαγγέλης Κρίθαρης (Real Sound Studio) 

Δημιουργία βίντεο: Τρύφων Αγαπίου tagapiou@yahoo.com 

Ευχαριστούμε την εταιρεία ΑΦΟΙ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΡΗ ΟΕ για την ευγενική χορηγία


ΣΤΙΧΟΙ Την Πάτησα Στην άμμο είχα χτίσει τα παλάτια μου Και ξόδευα τις μέρες και τα βράδια μου Σε πράγματα ασήμαντα κι εφήμερα Ήταν η ζωή μου μια χίμαιρα Σαν πλοίο ακυβέρνητο στα κύματα Με πήγαιναν του έρωτα τα βήματα Μου λέγαν θα χαθείς και χαμογέλαγα Λιμνούλες μου φαινόντουσαν τα πέλαγα Κι εκεί που πίστευα πως όλα τα’χω δει Μπροστά μου φανερώθηκες σαν Άγγελος εσύ Την πάτησα, τρελάθηκα Μαζί σου χάθηκα Θυμάμαι πάντα μ´έσπρωχνα στα όρια Κι αν στένευαν πολύ τα περιθώρια Πατούσα απλά το γκάζι και προσπέρναγα Γινόμουνα καπνός και πέταγα

Δημοφιλείς αναρτήσεις από τα "Μουσικά νέα"

Μπάμπης Τσέρτος - «Το σύμπαν συνωμότησε»

Η Samara Joy ανακοινώνει την κυκλοφορία της deluxe εκδοχής του αξιοσημείωτου άλμπουμ της “Linger Awhile” “Linger Awhile Longer” | Κυκλοφορεί στις 19/5

Ο Μιχάλης Χατζηγιάννης μετράει πάνω από 1 εκατομμύριο προβολές με το «Από το 1 ως το 100»

Πάμε σινεμά..8ο Φεστιβάλ Ισπανόφωνου Κινηματογράφου Αθήνας - FeCHA

Πάμε θέατρο.. "Ο μπογιατζής" στο Θέατρο Αυλαία