Νικολέτα Κίτσιου - Νερό | Νέο τραγούδι & music video

Νικολέτα Κίτσιου - Νερό


Το Νερό είναι το τραγούδι που με εκφράζει κάθε λεπτομέρεια του στίχου του, είναι το τραγούδι που μου δίνει το θάρρος να μην εγκαταλείπω, που μου θυμίζει τι ωραία είναι να πέφτεις γλυκά και να σηκώνεσαι ξανά με τον δικό σου ρυθμό. "...όσες φορές και αν πέθανα, όσες φορές και αν είδα πως έχανα, όρκο έπαιρνα πως θα σηκωθώ...." Ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ τον Αντώνη, τον Κος Κ,τον Σωτήρη,τον Πάνο,τους Δραμαμίνη,τον Αλέξανδρο,την Δέσποινα και όλους όσους πάντα συμβάλουν στο καλλιτεχνικό μου όραμα και υπόσταση. Με αγάπη πάντα, Νικολέτα ♡


Στίχοι-Μουσική:Αντώνης Μπακαούκας Ηχοληψία-Μίξη-Παραγωγή:Κος Κ Ενορχήστρωση:Κος Κ-Δραμαμίνη Τύμπανα:Σωτήρης Μαυρονάσιος Πλήκτρα-Ηλεκτρική κιθάρα-Μπάσο-Κρουστά - Φωνητικά:Κος Κ Ακουστική κιθάρα :Αντώνης Μπακαούκας Mastering:Πάνος Μπόθος Οργάνωση - Ιδέα - Παραγωγή: Νικολέτα Κίτσιου Camera orerator - Editing - Color grading:Αλέξανδρος Γεωργόπουλος Η σύληψη της ιδέας,για τα πλάνα στην μπανιέρα,γεννήθηκε μέσα από τις φωτογραφίες του Γιάννη Τόμτση, οι οποίες δημοσιεύτηκαν στο περιοδικό VOGUE. Ευχαριστώ πολύ το Δεσποινάκι μου για την παραχώρηση του σπιτιού της,την βοήθεια της και την αγάπη της. Studio Νήπιο 2021-2022.

Στίχοι: Το θέμα είναι αν θα ψάξεις και τι θέλεις να βρεις. Πρόσεξε μόνο μην τρομάξεις από αυτό που θα δεις. Και αν πάλι πίσω ή μπρος θα τρέξεις και έχεις κάποιον μαζί, πρόσεξε εκεί που θες να φτάσεις να σε νοιάζει, αν μπορεί και ο άλλος να 'ρθει. Όσες φορές και αν πέθανα, όσες φορές και αν είδα πως έχανα, όρκο έπαιρνα πως θα σηκωθώ. Μα αυτές τις φορές που κάτω έμενα στον τόπο νεκρός, με θάρρος παρέμενα, σκαβαν τα νύχια μου και έβρισκα νερό. Σε ποιον δε ξέρω και σε τι θέλω να μοιάζω λοιπόν, με τίποτα δε το αλλάζω το παλιό μου ποιόν Είναι μια σύμβαση που κάνω με τα λάθη μου πια ,που τους χρωστάω αυτό που είμαι και αυτά που έχω στην δική μου αγκαλιά.
Όσες φορές και αν πέθανα, όσες φορές και αν είδα πως έχανα, όρκο έπαιρνα πως θα σηκωθώ. Μα αυτές τις φορές που κάτω έμενα στον τόπο νεκρός, με θάρρος παρέμενα, σκαβαν τα νύχια μου και έβρισκα νερό.


Ακολουθήστε τα Μουσικά νέα στο facebook 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από τα "Μουσικά νέα"

Μπάμπης Τσέρτος - «Το σύμπαν συνωμότησε»

Η Samara Joy ανακοινώνει την κυκλοφορία της deluxe εκδοχής του αξιοσημείωτου άλμπουμ της “Linger Awhile” “Linger Awhile Longer” | Κυκλοφορεί στις 19/5

Ο Μιχάλης Χατζηγιάννης μετράει πάνω από 1 εκατομμύριο προβολές με το «Από το 1 ως το 100»

Πάμε σινεμά..8ο Φεστιβάλ Ισπανόφωνου Κινηματογράφου Αθήνας - FeCHA

Πάμε θέατρο.. "Ο μπογιατζής" στο Θέατρο Αυλαία