Σπύρος Μπουλής - Ιστορία εκδρομής | Νέο τραγούδι

Σπύρος Μπουλής - Ιστορία εκδρομής


"Ιστορία εκδρομής" 
Μουσική - στίχοι: Σπύρος Μπουλής 

Στίχοι
 "Αυτές τις νύχτες της σιωπής 
που σε περίμενα να 'ρθεις 
φωτιά μου καίει το όνειρο και μ οδηγείς 

Σαν ιστορία εκδρομής 
που ίσως τελείωσε νωρίς 
και γω παιδί που μάλωσαν 
ελπίδες αφανείς 

Κι αν είσαι εσύ ο νικητής 
Τους δρόμους πάλι της ζωής θα λησμονήσεις 
Κι αν μετρηθήκαμε εξαρχής 
την ιστορία εκδρομής δεν θα τη σβήσεις 
Μια ιστορία αλλιώτικη που δεν θα ξαναζήσεις 

Και το τραγούδι της ψυχής μου 
χωρίς απάντηση δική σου 
Πληγή που ανοίγει μέσα μου σαν το καρφί

 Έλα κοντά μου,έστω για λίγο 
και σύντομα να ξαναγίνω 
και πάλι να τρέξω έξω σαν παιδί" 


Έπαιξαν: 
Βασίλης Ντίνος: Μπουζούκι 
Νίκος Πιτλόγλου: πιάνο, μπάσο, κρουστά 
Σπύρος Μπουλής: κιθάρα 
Φωνητικά: Δήμητρα Μπουλή, Αχιλλέας Μωραΐτης Επεξεργασία/mix/mastering: Αχιλλέας Μωραΐτης

''2016. Η περίοδος αυτή με βρίσκει να σκαρώνω τα πρώτα μου τραγούδια στην κιθάρα μου.
Πολύ δειλά θα έλεγα και κυρίως χαμηλόφωνα.
Η "Ιστορία εκδρομής" με πήγε αυτόματα σε ένα παράλληλο σύμπαν, όπου θα μπορούσα να κοσμογυρίσω άφοβα και ακούραστα,να νιώσω πάλι ένας μικρός ήρωας,σε μια αναμέτρηση με τον ίδιο μου τον εαυτό, να νιώσω ότι ο "νικητής" σε όλες τις εκφάνσεις της ζωής είναι μια σχετική έννοια, χωρίς πραγματική ισχύ και στην τελική να βρω το ήχο μου και τη λαλιά μου, χωρίς καν να το καταλάβω.
Η επίγευση που μου αφήνει αυτή η" Ιστορία εκδρομής" είναι η ατόφια έκφραση μιας σκέψης, που όπως αποδόθηκε, είναι πέρα για πέρα ειλικρινής και πηγαία, κρατώντας τον αυθορμητισμό της και ως πρωτόλειο υλικό, με συγκινεί ακόμα.''


  Ακολουθήστε τα Μουσικά νέα στο facebook

Δημοφιλείς αναρτήσεις από τα "Μουσικά νέα"

Ζακλίν Σταματοπούλου - «Φεγγάρι μου θαλασσινό» (Acoustic Version)

Μια συναυλία ορόσημο πραγματοποιήθηκε προς τιμήν του κορυφαίου συνθέτη Μίκη Θεοδωράκη στο ασφυκτικά γεμάτο Ωδείο Ηρώδου του Αττικού το Σάββατο 12 Οκτώβρη

Μικαέλλα Παπαχρυσάνθου | Όλα τα απογεύματα (Acoustic)

13 χρόνια Panik: Το video από το λαμπερό πάρτι γενεθλίων!

Πάμε θέατρο.. "Ο ζηλιαρόγατος" στην Πάτρα | Σάββατο 12 & Κυριακή 13 Οκτωβρίου