Πέγκυ Ζήνα - Θεέ μου κάνε

Πέγκυ Ζήνα - Θεέ Μου Κάνε

Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος

Στίχοι: Ελένη Γιαννατσούλια



Η αγαπημένη ερμηνεύτρια, που μας έχει χαρίσει αμέτρητες επιτυχίες, έρχεται να βάλει τη δική της υπογραφή, διασκευάζοντας μία διαχρονική επιτυχία, την οποία όλοι έχουμε αγαπήσει, με τίτλο Θεέ Μου Κάνε…να μου πάνε όλα πρίμα!

Πρόκειται για ένα χαρούμενο και αισιόδοξο τραγούδι το οποίο απογειώνεται μέσα από τη μοναδικότητα της Πέγκυ Ζήνα. Ένα τραγούδι ορόσημο, το οποίο φέρει την υπογραφή δύο κορυφαίων δημιουργών, του Χρήστου Νικολόπουλου και της Ελένης Γιαννατσούλια, σε μουσική και στίχους αντίστοιχα!

Η Πέγκυ Ζήνα βρίσκεται σε μία δημιουργική περίοδο, έτοιμη να μας κάνει να παρασυρθούμε με τη δυναμικότητα της φωνής της!


Βρείτε το εδώ: https://bit.ly/theemoukane

Ακούστε το στο YouTube εδώ

Το “Θεέ Μου Κάνε” κυκλοφορεί από τη Heaven Music. ​


Δημοφιλείς αναρτήσεις από τα "Μουσικά νέα"

Μπάμπης Τσέρτος - «Το σύμπαν συνωμότησε»

Νατάσα Θεοδωρίδου - «H ερωτική Νατάσα 2» | Νέο άλμπουμ

Έλενα Παπαρίζου: H "number one" της Ευρώπης επιστρέφει στη σκηνή της Eurovision!

Η Ταράτσα του Φοίβου επιστρέφει! | Από την Τετάρτη 29 Μαΐου και κάθε Τετάρτη στο Θέατρο Άλσος

Ο Μιχάλης Χατζηγιάννης μετράει πάνω από 1 εκατομμύριο προβολές με το «Από το 1 ως το 100»