Άσπα - «Μόνη μου» | Νέο τραγούδι & music video

Άσπα - «Μόνη μου»

Η εντυπωσιακή Άσπα, το πιο hot ανερχόμενο όνομα στο ελληνικό λαϊκό τραγούδι, σε νέα μεγάλη επιτυχία.
Μετά τις πολυπλατινένιες top trending επιτυχίες της «Στάχτη», «Oh No» & «Έλα» καθώς και το τελευταίο της single «Παλιές Φωτογραφίες» που ξεχώρισε χάρη στο μοναδικό του λαϊκό ηχόχρωμα, η αγαπημένη τραγουδίστρια επιστρέφει με το «Μόνη Μου», ένα ανεβαστικό λαϊκό τραγούδι που μιλάει για τον δυναμισμό της κάθε σύγχρονης γυναίκας.


Δυναμισμό και αυτοπεποίθηση ακτινοβολεί και η ίδια η Άσπα μέσα από το άκρως καλοκαιρινό βίντεο κλιπ του τραγουδιού το οποίο σκηνοθέτησε ο Γιάννης Παπαδάκος.


Το «Μόνη Μου» κυκλοφορεί σε όλα τα ψηφιακά καταστήματα και τις streaming υπηρεσίες από την Golden Records και τη Minos EMI, a Universal Music Company. Τους στίχους και τη μουσική στο τραγούδι υπογράφει ο Δημήτρης Καραδήμος, ενώ την παραγωγή του τραγουδιού επιμελήθηκε ο Νίκος Χωρίτος. Με αφορμή την κυκλοφορία του single, η Άσπα φιλοξενείται αυτή την εβδομάδα στο εξώφυλλο της editorial λίστας του Spotify «Λαϊκά Του Σήμερα».

Executive Producer: Mike Stathakis


Δείτε το official video του «Μόνη Μου» στο YouTube: εδώ


Βρείτε το «Μόνη Μου» σε όλα τα ψηφιακά καταστήματα και τις streaming υπηρεσίες:

Ακολουθήστε τα Μουσικά νέα στο facebook

Δημοφιλείς αναρτήσεις από τα "Μουσικά νέα"

Μπάμπης Τσέρτος - «Το σύμπαν συνωμότησε»

Η Samara Joy ανακοινώνει την κυκλοφορία της deluxe εκδοχής του αξιοσημείωτου άλμπουμ της “Linger Awhile” “Linger Awhile Longer” | Κυκλοφορεί στις 19/5

Ο Μιχάλης Χατζηγιάννης μετράει πάνω από 1 εκατομμύριο προβολές με το «Από το 1 ως το 100»

Πάμε σινεμά..8ο Φεστιβάλ Ισπανόφωνου Κινηματογράφου Αθήνας - FeCHA

Πάμε θέατρο.. "Ο μπογιατζής" στο Θέατρο Αυλαία