Αλεξάνδρα Γκουντιού - Μέχρι να τελειώσει το τραγούδι


Σημείωμα της τραγουδοποιού: 

"Σκέφτομαι τι θα μπορούσα να πω για το τραγούδι μου αυτό και καταλήγω στο ότι δεν μπορώ να πω και πολλά! Δεν μπορώ να σου πω πως θα το ακούσεις. Μπορεί να είσαι στο μπάνιο σου ή να πίνεις τον καφέ σου ή απλά να σε έχει πάρει ο ύπνος και να μην το ακούσεις ποτέ. Επίσης είναι βαρετό να σου πω γιατί το έγραψα ή ποιος κατάφερε να με κάνει να θέλω να βγάλω τα συναισθήματα μου σε ένα ολόκληρο τραγούδι. Εσύ που δεν με ξέρεις λοιπόν ή εσύ που νομίζεις ότι με ξέρεις και εσύ που όντως με ξέρεις μέχρι να τελειώσει το τραγούδι αυτό ίσως να με έχεις γνωρίσει! Εάν δεν σε πάρει ο ύπνος τελικά και το ακούσεις γέλα, κλάψε, ταυτίσου, θυμήσου, νευρίασε, κάνε ότι θέλεις ας είναι αληθινό! Έτσι και εγώ σας παρουσιάζω την αλήθεια μου με το τραγούδι μου αυτό!" 


"ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ" 

Κάθε φορά δίνω τις ελπίδες μου στο τίποτα 
Μακάρι να ήξερες να αγαπάς εσένα εμένα λίγο και εμάς 
Για ακόμη μια φορά παίρνω αυτό που είδες ότι ήθελα, 
μακάρι να ήξερες καλύτερα, να έβλεπες βαθύτερα. 

Την ίδια μελωδία με άλλη λογική 
Πως θα ήταν να χορεύουμε μαζί 

Δεν ξέχασα, μα απ’ τα λάθη μου δεν έμαθα 
και άλλη μια φορά θα το έκανα 
Σφιχτά να σε κρατώ για όσο μπορώ, 
για όσο μπορώ 

Δεν ξέχασα, μα την αλήθεια μου την έκαψα 
Και όσα έχασα τα ξέγραψα 
Να μπω μαζί σου στο χορό 
Μέχρι να τελειώσει το τραγούδι αυτό 

Ίσως για εμάς να μην υπάρχει αυτό το τέλειο 
Μα για εσένα εγώ θα αρκεστώ, σε κάτι το αρκετά καλό 
Κι ας βρισκόμαστε κάθε που έχει πανσέληνο 
Μα η κατάρα σαν έρθει η αυγή, το όνειρο να μην διαρκεί 

Πως θα ήταν να χορεύαμε ξανά μαζί 
Την ίδια μελωδία με άλλη λογική 

Δεν ξέχασα, μα απ’ τα λάθη μου δεν έμαθα 
και άλλη μια φορά θα το έκανα 
Σφιχτά να σε κρατώ για όσο μπορώ, 
για όσο μπορώ 

Δεν ξέχασα, μα την αλήθεια μου την έκαψα 
Και όσα έχασα τα ξέγραψα 
Να μπω μαζί σου στο χορό 
Μέχρι να τελειώσει το τραγούδι αυτό" 

Μουσική: Αλεξάνδρα Γκουντιού 
Στίχοι:Αλεξάνδρα Γκουντιού, Βάσια Πεκτέση 
Ενορχήστρωση: Αντώνης Σκόκος 
Mix & Mastering & Programing: Ορέστης Πλακίδης 
Πιάνο: Αντώνης Σκόκος 
Κιθάρα: Πάνος Μουζουράκης 

Ευχαριστούμε για την πολύτιμη βοήθεια, τους: Πέτρο Αντωνιάδη Κώστα Καρύδα 

Σκηνοθεσία/Διεύθυνση Φωτογραφίας: Πάνος Μουζουράκης 
Επιμέλεια παραγωγής: Τζίνα Βαρελά 
Διεύθυνση/Εκτέλεση Παραγωγής: Πάνος Μουζουράκης

Δημοφιλείς αναρτήσεις από τα "Μουσικά νέα"

Ο Γιώργος Θεοφάνους αντικριστά με τους Στέφανο Κορκολή, Κώστα Χατζή, Γιώργο Κατσαρό και Θανάση Πολυκανδριώτη στην σκηνή του Παλλάς!

Φώτης Μάγγος x Μιχαλάρας - «Έλα μαζί μου στους Λειψούς» | Νέο τραγούδι & music video

Ο Γιάννης Ζουγανέλης με το Στάθη Αγγελόπουλο στο Χαμάμ το Σάββατο 20 Απριλίου

Δημήτρης Γαλίτης - Δίπλα σου | Νέο τραγούδι & music video

Αντώνης Ρέμος - «Ρωτάνε» | Το music video της νέας του επιτυχίας!