Χριστίνα Μαραγκόζη & Στέλλα Κανετάκη - «Αχ καρδούλα μου»

Η Χριστίνα Μαραγκόζη αγαπάει την Κρήτη και το αποδεικνύει με συνεργασίες με καλλιτέχνες από το νησί μας.Μία από αυτές τις συνεργασίες ήταν με το Βασίλη Σκουλά σε ένα ντουέτο πριν από λίγο καιρό.


Και τώρα με μία νέα στο χώρο κρητικιά τραγουδίστρια την Στέλλα Κανετάκη. Το τραγούδι ''Αχ καρδούλα μου'' είναι η πρώτη τους δισκογραφική συνύπαρξη. Και στις δύο συνεργασίες η υπέροχη μουσική είναι του κρητικού συνθέτη Γιώργου Λουκάκη.


Χριστίνα Μαραγκόζη & Στέλλα Κανετάκη - «Αχ καρδούλα μου»

Μουσικη : Γιώργος Λουκάκης Στίχοι: Γιώργος Λουκάκης ~ Στελλα Κανετακη "Αχ καρδούλα μου" Τα καλύτερα μου βράδια έχουν μοναξιά Σε παλιές φωτογραφίες Που θυμίζουν ιστορίες Το μυαλό γυρνά Να μου γράφεις να μου γράφεις Μόνος πως περνάς Να μου γράφεις να μου γράφεις Να μη με ξεχνάς Αχ καρδούλα μου που να 'σαι Σε ποιαν αγκαλιά κοιμάσαι Αχ καρδούλα μου που να 'σαι Σε ποιαν αγκαλιά κοιμάσαι Μες στη σκέψη μου πάλι τριγυρνάς Μια ευχή κρατώ να μη με ξεχνάς Και να μ' αγαπάς Αχ καρδούλα μου που να 'σαι Σε ποιαν αγκαλιά κοιμάσαι Αχ καρδούλα μου που να 'σαι Σε ποιαν αγκαλιά κοιμάσαι Κλαρίνο: Αλέξανδρος Κανακάκης Κιθάρα : Νίκος Βογιατζάκης Κρουστά: Νίκος Παγωμένος Ακορντεόν: Στέλλα Κανετάκη Μπάσο: Μιχάλης Μπουτσάκης Ενορχήστρωση: Μιχάλης Μπουτσάκης Ηχογράφηση- Μίξη- Μάστερινγκ : Μιχάλης Μπουτσάκης

Δημοφιλείς αναρτήσεις από τα "Μουσικά νέα"

Μπάμπης Τσέρτος - «Το σύμπαν συνωμότησε»

Η Samara Joy ανακοινώνει την κυκλοφορία της deluxe εκδοχής του αξιοσημείωτου άλμπουμ της “Linger Awhile” “Linger Awhile Longer” | Κυκλοφορεί στις 19/5

Ο Μιχάλης Χατζηγιάννης μετράει πάνω από 1 εκατομμύριο προβολές με το «Από το 1 ως το 100»

Πάμε σινεμά..8ο Φεστιβάλ Ισπανόφωνου Κινηματογράφου Αθήνας - FeCHA

Η Ταράτσα του Φοίβου επιστρέφει! | Από την Τετάρτη 29 Μαΐου και κάθε Τετάρτη στο Θέατρο Άλσος