Evgenia - “Όχι ευχαριστώ” | The Remix Valentino

Evgenia - “Όχι Ευχαριστώ” | The Remix Valentino 


Η πρόσφατη επιτυχία της Evgenia «Όχι Ευχαριστώ», σε μουσική Μιχάλη Τουρατζίδη και σε στίχους Jenny Tsiko, έγινε remix από τον DJ Valentino και το μόνο σίγουρο είναι πως θα σας ξεσηκώσει!


Μουσική: Μιχάλης Τουρατζίδης 
Στίχοι: Jenny Tsiko 

Διεύθυνση παραγωγής: Valentino 
Ενορχήστρωση : Γιάννης Ιερεμίας 
Πλήκτρα: Γιάννης Ιερεμίας 
Latin Vocals: Juan Carlos Wisdom 
Latin Lyrics: Juan Carlos Wisdom 
Φωνητικά: Γιάννης Ιερεμίας 
Programming I Mixing | Mastering: Γιάννης Ιερεμίας 


Στίχοι: 
Γιατί για να ´χω άλλη μια πληγή 
Τι να τις κάνω πες μου συλλογή 
Γιατί για να μου σπάσουν την καρδιά 
Σε χίλια δυο κομμάτια θρύψαλα 

Να ξαναγαπήσω πες μου ποιος εγώ 
Δε θέλω δε θα πάρω δεν μπορώ 
Να ξαναγαπήσω πες μου ποιος εγώ 
Οχι να μου λείπει ευχαριστώ 

Γιατί εγώ να ξανά διαλυθώ 
Βουτιά να κάνω στον γκρεμό
 Γιατί εγώ με κάποιον να δεθώ 
Και να με εκτελέσει εν ψυχρώ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από τα "Μουσικά νέα"

Μπάμπης Τσέρτος - «Το σύμπαν συνωμότησε»

Η Samara Joy ανακοινώνει την κυκλοφορία της deluxe εκδοχής του αξιοσημείωτου άλμπουμ της “Linger Awhile” “Linger Awhile Longer” | Κυκλοφορεί στις 19/5

Ο Μιχάλης Χατζηγιάννης μετράει πάνω από 1 εκατομμύριο προβολές με το «Από το 1 ως το 100»

Πάμε σινεμά..8ο Φεστιβάλ Ισπανόφωνου Κινηματογράφου Αθήνας - FeCHA

Η Ταράτσα του Φοίβου επιστρέφει! | Από την Τετάρτη 29 Μαΐου και κάθε Τετάρτη στο Θέατρο Άλσος