Μόδα: 31η εβδομάδα μόδας Athens Xclusive Designers Week
Η απόλυτη γιορτή της μόδας επέστρεψε ανανεωμένη στο Ωδείο Αθηνών, σε έναν ιστορικό χώρο που εντυπωσιάζει με την Bauhaus αρχιτεκτονική του, γεμίζοντας την Αθήνα με στυλ, λάμψη, όμορφες εικόνες και διεθνές άρωμα. Η 31η Athens Xclusive Designers Week τα είχε όλα: ποιοτικά catwalks, εντυπωσιακές συλλογές, λαμπερούς προσκεκλημένους, parties αλλά και σημαντικές προοπτικές συνεργασιών με αγοραστές από διάφορα μέρη του κόσμου!
Στα highlights των τεσσάρων αυτών ημερών είχαμε την Danai Nielsen να συνοδεύει με τη μουσική της τις δημιουργίες της Ioanna Kourbela, το πρώην μοντέλο και νυν γλύπτρια Ντέλλα Ρουνίκ να κλείνει το show του Dimitris Dassios, και τον μουσικό παραγωγό ηλεκτρονικής μουσικής dj Die Arkitekt να ανεβάζει τη διάθεση του κοινού τόσο κατά τη διάρκεια του show Parthenis, όσο και στο party που ακολούθησε. Την τελευταία μέρα το show του Vassilis Zoulias ήταν οικογενειακή υπόθεση καθώς είδαμε στην πασαρέλα διάσημα ζευγάρια μαμάδων με τις κόρες τους κι αδερφές να περπατούν χέρι, χέρι. Αναμεσά τους ήταν η Βίκυ Καγιά με τη μητέρα της Αλεξάνδρα, η Χριστίνα Πολίτη και η Υακίνθη Καραβίτη, η Ναταλία Δραγούμη και η Κλειώ Ρόμπερτς, οι αδερφές Πρέλεβιτς, ο Σπύρος Πώρος με την κόρη του, η Ζενεβιέβ Μαζαρί με την κόρη της το μοντέλο της παλιάς φρουράς Τζένη Οικονόμου με την κόρη της επίσης μοντέλο Ναταλία Ρίζου, και πολλά άλλα ζευγάρια.
Την ημέρα των νέων σχεδιαστών μόδας παρουσιάστηκαν συλλογές με έμπνευση και ηχηρά μηνύματα όπως αυτό της βιώσιμης μόδας, ενώ την τελετή απονομής βραβείων New Designers Awards παρουσίασε η Τζίνα Αλιμόνου.Στο πλαίσιο των ενεργειών κοινωνικής συνεισφοράς, αυτή τη σεζόν, η Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας στήριξε το σημαντικό έργο του φιλανθρωπικού οργανισμού Make - A - Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος) και την Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρεία ΚΑΡΚΙΝΑΚΙ.
Official Hair Sponsor της διοργάνωσης ήταν η L’Oréal Professionnel Paris..
Χορηγός φιλοξενίας της διοργάνωσης ήταν το ξενοδοχείο Academias Hotel, Autograph Collection.
Η Coca-Cola Light, ο πιο τέλειος συνδυασμός γεύσης και κομψότητας, υποστήριξε ως Silver Sponsor την 31η Εβδομάδα Μόδας.
Το makeup των μοντέλων επιμελήθηκε το Freddy MakeUp Stage με επικεφαλής τον Φρέντυ Καλομπράτσο.
Τις μετακινήσεις της 31ης Εβδομάδας Μόδας είχαν αναλάβει: τα αυτοκίνητα mini-cooper ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ.
Τα υπέροχα ροφήματα Starbucks απολάμβαναν οι παρευρισκόμενοι.
Επίσημοι υποστηρικτές είναι:
Υποστηρικτές: το πρώτο ελληνικό νερό σε οικολογική χάρτινη συσκευασία Minoa Water, και η Εταιρεία Επικοινωνίας So Fine! Communications Management.
Υπό την αιγίδα των: Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ), Δήμου Αθηναίων, Enterprise Greece, του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητήριο Αθηνών (ΕΒΕΑ) Βιοτεχνικού Επιμελητήριου Αθηνών (ΒΕΑ), Marketing Greece, Πανελλήνιου Συνδέσμου Βιοτεχνιών και Βιομηχανιών Πλεκτού Ενδύματος (ΠΣΒΒΠΕ), Συνδέσμου Επιχειρήσεων Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος (ΣΕΛΠΕ).
Τέλος, την 31η Εβδομάδα Μόδας στηρίζει η Εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών (ΕΑΤΑ).