Της λύπης ταχυδρόμος - Βασίλης Πρατσινάκης (Γιάννης Γεωργιλάς - Γιώργος Ευσταθίου - Κωνσταντίνος Χρυσανθάκης)

Της λύπης ταχυδρόμος 
Μουσική: Γιάννης Γεωργιλάς - Γιώργος Ευσταθίου 
Στίχοι: Κωνσταντίνος Χρυσανθάκης 
Ερμηνεία: Βασίλης Πρατσινάκης 
Φωνητικά: Αιμιλία Χαλκιά 
Από το άλμπουμ «Άγριος άνεμος» (Μετρονόμος 2021)


Ο Βασίλης Πρατσινάκης, ο Γιάννης Γεωργιλάς και Κωνσταντίνος Χρυσανθάκης αναφέρουν σε αναρτήσεις που έκαναν στο facebook για το τραγούδι "Της λύπης ταχυδρόμος".


Ευχαριστω το Γιάννη Γεωργιλά για τη σημαντική του βοήθεια και υποστήριξη!

Εδώ ενα τραγούδι του, που υπογραφει τη σύνθεση μαζι με το Γιώργο Ευσταθίου απο τα δύο που μου εμπιστεύθηκε σε στίχους του Κωνσταντίνου Χρυσανθάκη!

"Της λύπης ταχυδρόμος"
απο τον "ΑΓΡΙΟ ΑΝΕΜΟ"

Ολόκληρο το άλμπουμ στα ψηφιακά καταστήματα και τις streaming υπηρεσίες:
iTunes/Apple Music: https://apple.co/3t9NJvu
➡Σύντομα και σε φυσικό προϊόν

Βασίλης Πρατσινάκης

Τρία χρόνια πριν ξεκινήσαμε να ηχογραφούμε τον δίσκο του Βασίλη Πρατσινάκη (
Vasilis Pratsinakis
), τον " Άγριο Άνεμο".

Τραγούδια σε μουσική οκτώ συνθετών και επτά στιχουργών. Μεταξύ αυτών είχα την τιμή και τη χαρά να βρίσκομαι και εγώ.

Σήμερα βγαίνει στο φως το ένα εκ των δύο τραγουδιών που συμπεριλαμβάνεται στο δίσκο.

Σε στίχους Κωνσταντίνου Χρυσανθάκη (
Κωνσταντίνος Χρυσανθάκης
) και μουσική δική μου και του Γιώργου Ευσταθίου.
Στα φωνητικά είναι η
Aimilia Chalkia
Στο κοντραμπάσο ο
Dim. Goumberitsis
Στα κρουστά ο Νώντας Μανής και ο
Kostas Bous
Στο φλάουτο ο
Michael Piperkos
Στην κλασική και ακουστική κιθάρα εγώ.
Καλή σας ακρόαση!

Γιάννης Γεωργιλάς

Είναι μεγάλη χαρά η συμμετοχή με δύο στίχους μου, στην εξαιρετική καινούρια δισκογραφική δουλειά του Βασίλη Πρατσινάκη με τίτλο "Άγριος Άνεμος". Έναν πολυσυλλεκτικό δίσκο, τόσο σε ύφος, όσο και σε σημαντικούς συντελεστές.
Ο στίχος του πρώτου τραγουδιού μας με τίτλο "Της λύπης ταχυδρόμος" γράφτηκε πολλά χρόνια πριν, είναι από τους πρώτους στίχους μου που μελοποιήθηκαν και με την ερμηνεία του Βασίλη Πρατσινάκη και τη μουσική του Γιάννη Γεωργιλά, βρήκε τον τελικό προορισμό του, αφού από Παρασκευή (23-4-21) βρίσκεται πλέον ελεύθερο προς ακρόαση.
Πέραν του νοσταλγικού ύφους που χαρακτηρίζει στίχο και μουσική, το τραγούδι αυτό έχει για εμένα ιδιαίτερη συναισθηματική αξία, μιας και αποτελεί ένα ανοιχτό παράθυρο και άμεση σύνδεση με το παρελθόν. Εύχομαι απ’ την καρδιά μου, να βρείτε κάτι δικό σας ακούγοντάς το και με αγάπη να το νοσταλγήσετε.
Καλή σας ακρόαση!
۞ Για όλους τους δρόμους που περπατήσαμε και μας "περπάτησαν"
.
Στίχοι:
Κάποτε με συνόδευες τις νύχτες
Φτερούγιζες στο πλάι μου στους δρόμους
Κι έδιωχνες, της λύπης ταχυδρόμους
σαν ερχόταν φιλί για να μου δώσουν
Φόραγες τα λευκά σου και πετούσες
έλαμπες με απόκοσμη ομορφιά
Κρατούσες μια χαρούμενη καρδιά
στην Πατησίων σαν με συναντούσες
Ξοφλημένο μου αγγελούδι
πώς μαδήσαν τα φτερά σου
Στο θλιμμένο μου τραγούδι
πια μαντεύω τη σκιά σου
Κάποτε με κρατούσες απ΄το χέρι
και μου ΄στρωνες καρδιές, να κοιμηθώ
Ψιθύριζες εγώ θα σ΄αγαπώ
έκανες τα σκοτάδια μεσημέρι
Σ΄ έχασα ξαφνικά, θα ΄τανε Μάρτης
μα τα βράδια ακόμη σου μιλώ
Δυο φτερά φοράω από πηλό
και μου απαντά, των ματιών σου ο χάρτης
Ξοφλημένο μου αγγελούδι
πώς μαδήσαν τα φτερά σου
Στο θλιμμένο μου τραγούδι
πια μαντεύω τη σκιά σου
.
Μουσική: Γιάννης Γεωργιλάς - Γιώργος Ευσταθίου
Στίχοι: Κωνσταντίνος Χρυσανθάκης
Ερμηνεία: Βασίλης Πρατσινάκης
Φωνητικά: Αιμιλία Χαλκιά
Από το άλμπουμ «Άγριος άνεμος» (Μετρονόμος 2021)
Έπαιξαν οι μουσικοί:
Δημήτρης Γουμπερίτσης: κοντραμπάσο
Νώντας Μανής: κρουστά
Κώστας Μπούσιος: κρουστά
Μιχάλης Πιπέρκος: φλάουτο
Γιάννης Γεωργιλάς: ακουστική και κλασική κιθάρα
Ενορχήστρωση: Γιάννης Γεωργιλάς
Ηχοληψία: Γιάννης Γεωργιλάς
Μίξη - Μastering: Χρήστος Μέγας

Κωνσταντίνος Χρυσανθάκης


Από τον δίσκο του Βασίλη του Πρατσινάκη που έχει τίτλο " Άγριος Άνεμος" και μόλις κυκλοφόρησε ψηφιακά αρχικά και αναμένεται και σε υλική μορφή μετά το Πάσχα.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από τα "Μουσικά νέα"

A Tribute to David Cassidy | H Eλισσάβετ Καρατζόλη αποτίνει φόρο τιμής στο φαινόμενο των 70’s

Stavento: Καινούρια digital κυκλοφορία μετά από 8 χρόνια!

"Μεγαλώνω" - Ο Πάνος Μουζουράκης παρουσιάζει το νέο του βίντεο κλιπ!

Λαμπερή πρεμιέρα για το έργο «Βίρα τις άγκυρες» των Θανάση Παπαθανασίου και Μιχάλη Ρέππα στο Θέατρο Παλλάς

''Όλος ο κόσμος είναι λάθος'' από τον Παντελή Κυραμαργιό και τους No Pasaran