Ο Νικηφόρος ξεπέρασε τις 2 εκατομμύρια προβολές!

Νικηφόρος - Πες μου που θα με πας

Μουσική: Γαβρίλης Μπιρλής
Στίχοι: Γαβρίλης Μπιρλής, Νικηφόρος


Ο Νικηφόρος, ο πιο εκρηκτικός καλλιτέχνης της γενιάς του, σαρώνει στην πλατφόρμα του YouTube, ξεπερνώντας τις 2 Εκατομμύρια προβολές, στο music video του τραγουδιού «Πες Μου Που Θα Πας» !

Δύο μήνες μετά την επίσημη κυκλοφορία του, το νέο hit single του Νικηφόρου, κατάφερε να κάνει το κοινό να παραλυρεί με τον ρυθμό του. Από τα ραδιόφωνα μέχρι τα νυχτερινά κέντρα, το «Πες Μου Που Θα Πας» ήρθε με φόρα και χορευτική διάθεση να ανεβάσει την διάθεση του κόσμου!

«Πες μου που θα με πας όταν έρθεις κοντά μου
Βόλτες στα μαγαζιά με αγκαλιά το άρωμά σου
Θα με φιλάς θα με κάνεις να λιώνω
Θα είμαι εγώ στη σκέψη σου μόνο»


Το «Πες Μου Που Θα Πας» συνοδεύεται από ένα κινηματογραφικό music video, γεμάτο θετική αύρα, φως και χρώμα, που σκηνοθέτησε ο Steven Airth και ο Σπύρος Καψάλης. O Νικηφόρος, σε ένα μοναδικό party και, έχοντας στο πλευρό του την αγαπημένη του, μας καλεί να ερωτευτούμε ξανά!


Παραμένοντας προσηλωμένος στην μουσική του, με ήθος, ευγένεια και σκληρή δουλειά, ο Νικηφόρος αποδεικνύει πως δεν βρίσκεται τυχαία στην κορυφή!

Το νέο single του Νικηφόρου - «Πες Μου Που Θα Πας» κυκλοφορεί από τη Heaven Music, και είναι διαθέσιμο σε όλες τις ψηφιακές πλατφόρμες.

 

Βρείτε το εδώ: https://bit.ly/pesmoupouthamepas



Ακολουθήστε τα Μουσικά νέα στο facebook

Δημοφιλείς αναρτήσεις από τα "Μουσικά νέα"

Μπάμπης Τσέρτος - «Το σύμπαν συνωμότησε»

Η Samara Joy ανακοινώνει την κυκλοφορία της deluxe εκδοχής του αξιοσημείωτου άλμπουμ της “Linger Awhile” “Linger Awhile Longer” | Κυκλοφορεί στις 19/5

Ο Μιχάλης Χατζηγιάννης μετράει πάνω από 1 εκατομμύριο προβολές με το «Από το 1 ως το 100»

Πάμε σινεμά..8ο Φεστιβάλ Ισπανόφωνου Κινηματογράφου Αθήνας - FeCHA

Πάμε θέατρο.. "Ο μπογιατζής" στο Θέατρο Αυλαία