Πάνος Κατσαντώνης - Κάνε μου το λογαριασμό | Νέα κυκλοφορία

Πάνος Κατσαντώνης - Κάνε μου το λογαριασμό

Μουσική: Μάνος Διόλατζης
Στίχοι: Βιβή Ζαγουρή


Την μουσική του σφραγίδα έρχεται να βάλει ο ανερχόμενος Πάνος Κατσαντώνης στην νέα κυκλοφορία του από την Heaven Music, με τίτλο «Κάνε Μου Το Λογαριασμό».

Πρόκειται για ένα άκρως ερωτικό τραγούδι, με τον Μάνο Διόλατζη στην μουσική και την Βιβή Ζαγούρη στους στίχους, να γράφουν μια σύνθεση απόλυτα εμπνευσμένη από την δύσκολη εμπειρία του χωρισμού.

Ο ταλαντούχος καλλιτέχνης Πάνος Κατσαντώνης ερμηνεύει λόγια αφιερωμένα στα διλήμματα που προκαλεί ο έρωτας. Λόγια που καθρεφτίζουν το συναίσθημα που νιώθει κάποιος όταν δεν έχει πλήρως ξεκαθαρίσει μέσα του αν θέλει να μείνει ή να φύγει από μια σχέση.

«Κάνε μου το λογαριασμό να φύγω,
Ψυχή και όνειρα στα έχω καταθέσει,
Άδειο κορμί μα απ’ το μυαλό πως να ξεφύγω,
Αφού τις σκέψεις μου τις έχεις κυριεύσει»


Πως να υπακούσει στην λογική, όταν το μυαλό του είναι κυριευμένο; Πως να φύγει όταν όλη του η ύπαρξη είναι δοσμένη σε εκείνη; Αποχωρώντας από μια αγάπη που έχει τελειώσει, ο Πάνος Κατσαντώνης «πληρώνει» ακριβά τον τελικό λογαριασμό. Ποια η τιμή του; Πόνος, μοναξιά και δάκρυα..


Το νέο τραγούδι «Κάνε Μου Το Λογαριασμό» κυκλοφορεί τώρα από την Heaven Music και είναι διαθέσιμο σε όλες τις ψηφιακές πλατφόρμες.

 

Βρείτε το εδώ: https://lnk.to/kanemoutonlogariasmo



Ακολουθήστε τα Μουσικά νέα στο facebook

Δημοφιλείς αναρτήσεις από τα "Μουσικά νέα"

Μπάμπης Τσέρτος - «Το σύμπαν συνωμότησε»

Η Samara Joy ανακοινώνει την κυκλοφορία της deluxe εκδοχής του αξιοσημείωτου άλμπουμ της “Linger Awhile” “Linger Awhile Longer” | Κυκλοφορεί στις 19/5

Ο Μιχάλης Χατζηγιάννης μετράει πάνω από 1 εκατομμύριο προβολές με το «Από το 1 ως το 100»

Πάμε σινεμά..8ο Φεστιβάλ Ισπανόφωνου Κινηματογράφου Αθήνας - FeCHA

Πάμε θέατρο.. "Ο μπογιατζής" στο Θέατρο Αυλαία