Μανώλης Κονταρός - «Αγάπη χαϊδεμένη μου» | Νέο τραγούδι & music video

Μανώλης Κονταρός - «Αγάπη χαϊδεμένη μου»

Μουσική: Μανώλης Γαργουλάκης
Στίχοι: Μάνια Μεσσαριτάκη


Ο Μανώλης Κονταρός τραγουδάει «Αγάπη Χαϊδεμένη Μου» στη νέα του κυκλοφορία από την Heaven Music.

Η ξεχωριστή φωνή του Μανώλη Κονταρού, μας ταξιδεύει για ακόμα μια φορά σε παραδοσιακά μουσικά μονοπάτια, σε μουσική του Μανώλη Γαργουλάκη και στίχους της Μάνιας Μεσσαριτάκη.

Ο διαχρονικός ερμηνευτής δίνει το δικό του ξεχωριστό στίγμα σε ένα τραγούδι που θα συνοδεύσει ιδανικά τα καλοκαιρινά μας δειλινά μας.

Με την ιδιαίτερη και άμεσα αναγνωρίσιμη χροιά του, ο Μανώλης Κονταρός μας τραγουδάει:

«Αγάπη χαϊδεμένη μου,
Αγάπη μικρή και χαϊδεμένη μου,
Αγάπη χαϊδεμένη μου,
Κι' έρωτα ταξιδιάρη,
Βάλε με στην αγκάλη σου,
Ο ύπνος να με πάρει.
Στου νου μου τ' αφανέρωτο,
Και μυστικό σεργιάνι,
Χίλια ταξίδια ερωτικά,
Στη σκέψη σου έχω κάνει.»


Η «Αγάπη Χαϊδεμένη Μου» συνοδεύεται από ένα κινηματογραφικό music video με καλοκαιρινές εικόνες από το Ρέθυμνο Κρήτης.


Το νέο τραγούδι του Μανώλη Κονταρού «Αγάπη Χαϊδεμένη Μου» κυκλοφορεί τώρα από την Heaven Music και είναι διαθέσιμο σε όλες τις ψηφιακές πλατφόρμες.

Βρείτε το εδώ: https://lnk.to/agapihaidemenimou

Ακολουθήστε τα Μουσικά νέα στο facebook 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από τα "Μουσικά νέα"

Μπάμπης Τσέρτος - «Το σύμπαν συνωμότησε»

Η Samara Joy ανακοινώνει την κυκλοφορία της deluxe εκδοχής του αξιοσημείωτου άλμπουμ της “Linger Awhile” “Linger Awhile Longer” | Κυκλοφορεί στις 19/5

Ο Μιχάλης Χατζηγιάννης μετράει πάνω από 1 εκατομμύριο προβολές με το «Από το 1 ως το 100»

Πάμε σινεμά..8ο Φεστιβάλ Ισπανόφωνου Κινηματογράφου Αθήνας - FeCHA

Πάμε θέατρο.. "Ο μπογιατζής" στο Θέατρο Αυλαία