Άγγελος -Χαρίσκος - Όσα έχω | Νέο τραγούδι & music video

ΑΓΓΕΛΟΣ ΧΑΡΙΣΚΟΣ
ΟΣΑ ΕΧΩ


Κυκλοφορούμε το νέο τραγούδι του Άγγελου Χαρίσκου
ΟΣΑ ΕΧΩ . Είναι μια ρυθμική ερωτική μπαλάντα που ενώ έχει μια pop ανεμελιά παράλληλα έχει βαθύτητα και ευαισθησία. 
Η αγωνία του χρόνου που φεύγει. Οι στιγμές που ξεφεύγουν από την πληρότητα. Η αγάπη που καλείται να συμπληρώσει τα κενά. 

Η ενορχήστρωση με τα παραδοσιακά ηχοχρώματα δίνει άλλη διάσταση στα γιατί του δημιουργού. 

Ο Άγγελος Χαρίσκος είναι ένας νέος τραγουδοποιός χαρισματικός με τρυφερότητα, αναζητήσεις και ερωτηματικά. Είναι κατά βάση εκπαιδευτικός και χρησιμοποιεί την τραγουδοποιία σαν εργαλείο στην εργασία του. Η διάδραση που δίνει η μουσική είναι ένα εκπαιδευτικό παιχνίδι μέσα στην τάξη. 

Οι μαθητές που έχουν ωφεληθεί από το μουσικό ταλέντο του Άγγελου του τον ενθάρρυναν και τον προέτρεψαν να κυκλοφορήσει το «ΟΣΑ ΕΧΩ». 

Το τραγούδι ηχογραφήθηκε στην Θεσσαλονίκη από ένα εκλεκτό επιτελείο μουσικών με προεξάρχοντα τον Διαμαντή Καραγιαννακίδη στην ενορχήστρωση, στα πλήκτρα και στον προγραμματισμό. Τις κιθάρες έπαιξε ο βιρτουόζος Δημήτρης Λάππας, τα πνευστά ο μοναδικός Γιώργος Μακρής και στα τύμπανα ήταν ο διεγέρτης Νίκος Βαφείδης.

Διατίθεται στις ψηφιακές πλατφόρμες
https://www.deezer.com/album/650895251
https://itunes.apple.com/album/id/1771798388
https://open.spotify.com/album/2jMEqEQlWtFS69I56gyX5E
 
Ονομάζομαι Χαρίσκος Άγγελος και κατάγομαι από τη Δράμα. Έχω σπουδάσει στο Παιδαγωγικό Τμήμα Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και εργάζομαι ως εκπαιδευτικός σε δημοτικά σχολεία. Παράλληλα η μουσική συνοδοιπόρος και δίπλα μου σε διάφορες εκδοχές της. Τραγουδάω και παίζω κιθάρα επαγγελματικά τα τελευταία χρόνια, ενώ έχω παρακολουθήσει μαθήματα θεωρητικά και φωνητικής. Η σύνθεση αποτελεί ιδιαίτερο κομμάτι του εαυτού μου καθώς γράφω στίχους και μουσική. Και μέσα στην τάξη όμως, η μουσική δεν απουσιάζει καθώς πραγματοποιούμε αρκετές δραστηριότητες με κιθάρα και τραγούδι. Η πιο ιδιαίτερη στιγμή στα παίδια του σχολείου, είναι το τραγούδι δικής μου σύνθεσης << Ας δώσουμε χέρια >>, όπου τραγουδήσαμε και παίξαμε στο βίντεοκλιπ όλοι μαζί. Έχω συνεργαστεί με αρκετούς μουσικούς σε live εμφανίσεις και ηχογραφήσεις, με κορυφαίες στιγμές τη ζωντανή εμφάνιση με τον Δημήτρη Ζερβουδάκη και Κώστα Μυλώση στα πλαίσια συναυλίας του Ωδείου. Μεγάλη στιγμή επίσης και η συνεργασία στο νέο μου τραγούδι << Όσα έχω>> όπου ηχογράφησαν ο Δημήτρης Λάππας και ο Γιώργος Μακρής. Στόχος μου είναι να γνωρίσω και να επικοινωνήσω στο ευρύ κοινό τις δημιουργίες μου, ως μέσο έκφρασης και ολοκλήρωσης στη μουσική αυτή πορεία.

Ακολουθήστε τα Μουσικά νέα στο facebook

Δημοφιλείς αναρτήσεις από τα "Μουσικά νέα"

Μια συναυλία ορόσημο πραγματοποιήθηκε προς τιμήν του κορυφαίου συνθέτη Μίκη Θεοδωράκη στο ασφυκτικά γεμάτο Ωδείο Ηρώδου του Αττικού το Σάββατο 12 Οκτώβρη

Μια μοναδική βραδιά έζησαν όλοι όσοι παρευρέθηκαν στις 16 Οκτωβρίου, στο Ωδείο Ηρώδου του Αττικού αφιερωμένη στον κορυφαίο δεξιοτέχνη του μπουζουκιού Θανάση Πολυκανδριώτη

Λαμπερή πρεμιέρα του Γιώργου Σαμπάνη με τον Γιώργο Κακοσαίο στον Βοτανικό

Γιώργος Γιαννιάς - «Μιλάμε για έρωτα» | Νέο τραγούδι & music video

Brussels Airlines