" Ή εμένα ή την άλλη " με τις Σοφία Βόσσου και Λένα Αλκαίου από τις 5 Φεβρουαρίου στο θέατρο Χυτήριο

 Έναρξη Σάββατο 5 /2 και ώρα 22:00 στο Θέατρο Χυτήριο

'' ή εμένα ή την άλλη"


Αγαπημένη μου Λένα , ήταν πάνω από τις δυνάμεις μου ... άλλωστε αυτά είναι ανθρώπινα ... μη στεναχωριέσαι όμως θα την βρούμε τη λύση στο Χυτήριο …

Eσύ , εγώ, ο Σωτήρης και ο Ανδρέας ...

Aλλά πάνω απ΄ όλα ο κόσμος που θα αποφασίσει ποιο θα είναι το τέλος αυτής της ιστορίας !


Η Σοφία Βόσσου συναντά τη Λένα Αλκαίου στο θέατρο Χυτήριο από τις 5 Φεβρουαρίου και ώρα 22:00 για περιορισμένο αριθμό παραστάσεων.

Μαζί τους ο Σωτήρης Σωτηρίου και ο Ανδρέας Χατζηανδρέου.

Σκηνοθεσία: Γιάννα Κουσουλα

Πιάνο: Πάνος Νάκος

Μπουζούκι: Αργύρης Ντίνας


Ιδέα και κείμενο Αθηνά Τσαμαδού .


Τιμές εισιτηρίων : 15 ευρώ και 12 ευρώ Αμεα και Φοιτητικό

Προπώληση εισιτηρίων: Τicketplus.gr

Επικοινωνία και προβολή παράστασης : Νταίζη Λεμπέση | τηλέφωνο επικοινωνίας 6908502631 | email daisylempesi@hotmail.gr |

Art director φωτογράφισης : Μαριάμ Νίκου

Φωτογράφος : Κωνσταντίνος Λέπουρης

Παραγωγή : Βάσια Παναγοπούλου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από τα "Μουσικά νέα"

Μπάμπης Τσέρτος - «Το σύμπαν συνωμότησε»

Η Samara Joy ανακοινώνει την κυκλοφορία της deluxe εκδοχής του αξιοσημείωτου άλμπουμ της “Linger Awhile” “Linger Awhile Longer” | Κυκλοφορεί στις 19/5

Ο Μιχάλης Χατζηγιάννης μετράει πάνω από 1 εκατομμύριο προβολές με το «Από το 1 ως το 100»

Πάμε σινεμά..8ο Φεστιβάλ Ισπανόφωνου Κινηματογράφου Αθήνας - FeCHA

Πάμε θέατρο.. "Ο μπογιατζής" στο Θέατρο Αυλαία