Κατερίνα Ροκκά - “Είσαι τα φτερά μου” | Νέο τραγούδι

Κατερίνα Ροκκά - “Είσαι τα φτερά μου”

Μουσική: Ανδρέας Λάμπρου
Στίχοι: Μαρία Κούρτη


Η Κατερίνα Ροκκά τραγουδάει «Είσαι Τα Φτερά Μου» στο νέο τραγούδι που κυκλοφορεί από την Heaven Music.

Το «Είσαι Τα Φτερά Μου» είναι ένα λαϊκό τραγούδι, με ανεβαστικό ρυθμό, σε μουσική Ανδρέα Λάμπρου και στίχους Μαρίας Κούρτη. Με διάθεση για χορό και κέφι, η Κατερίνα Ροκκά δηλώνει:

«Είσαι τα φτερά μου και η δύναμη μου,
Είσαι τ' οξυγόνο μου μες τη ζωή μου,
Γίνεσαι το φως μου μέσα στα σκοτάδια,
Έχεις μια αγκαλιά με χιλιάδες χάδια.»


Η Κατερίνα Ροκκά με τη μοναδική φωνή που τη χαρακτηρίζει, ερμηνεύει ένα γνήσιο λαϊκό κομμάτι, που θα μας συνεπάρει σε χορευτικούς ρυθμούς!


Το νέο τραγούδι «Είσαι Τα Φτερά Μου» κυκλοφορεί τώρα από την Heaven Music και είναι διαθέσιμο σε όλες τις ψηφιακές πλατφόρμες.

Βρείτε το εδώ: https://lnk.to/isetafteramou


Ακολουθήστε τα Μουσικά νέα στο facebook

Δημοφιλείς αναρτήσεις από τα "Μουσικά νέα"

Μπάμπης Τσέρτος - «Το σύμπαν συνωμότησε»

Η Samara Joy ανακοινώνει την κυκλοφορία της deluxe εκδοχής του αξιοσημείωτου άλμπουμ της “Linger Awhile” “Linger Awhile Longer” | Κυκλοφορεί στις 19/5

Ο Μιχάλης Χατζηγιάννης μετράει πάνω από 1 εκατομμύριο προβολές με το «Από το 1 ως το 100»

Πάμε σινεμά..8ο Φεστιβάλ Ισπανόφωνου Κινηματογράφου Αθήνας - FeCHA

Πάμε θέατρο.. "Ο μπογιατζής" στο Θέατρο Αυλαία