Σόφη & Μαίρη Κιοσκέρογλου - “Νησί μου Κυκλαδίτικο”

Σόφη & Μαίρη Κιοσκέρογλου - “Νησί μου Κυκλαδίτικο”

Μουσική: Αντώνης Κουτσοκέρης
Στίχοι: Θανάσης Περιστεράκης


Η Σόφη και η Μαίρη Κιοσκέρογλου μας ξεσηκώνουν με το νέο τους τραγούδι «Νησί Μου Κυκλαδίτικο» που κυκλοφορεί από την Heaven Music.

Ένα τραγούδι με παραδοσιακή μουσική ρίζα και σύγχρονη αισθητική, που συνδέει αριστοτεχνικά την ξεχωριστή κι αγαπημένη χροιά των δύο σπουδαίων ερμηνευτριών, σε μουσική Αντώνη Κουτσοκέρη και στίχους Θανάση Περιστεράκη.

«Αχ νησί μου αγαπημένο
Σ’ έχω στη καρδιά κρυμμένο
Σε έχω στη καρδιά κρυμμένο
Αχ νησί μου αγαπημένο.»


Το «Νησί Μου Κυκλαδίτικο» συνοδεύεται από ένα music video σκηνοθετημένο από την Σοφία Κιοσκέρογλου, με την Σόφη και την Μαίρη Κιοσκέρογλου να ερμηνεύουν μαζί με τα μουσικά τους όργανα με θέα την θάλασσα και τα ηλιοβασιλέματα, παρασύροντας μας σε χορευτικούς ρυθμούς.


Το νέο τραγούδι «Νησί Μου Κυκλαδίτικο» κυκλοφορεί τώρα από την Heaven Music και είναι διαθέσιμο σε όλες τις ψηφιακές πλατφόρμες.

Βρείτε το εδώ: https://lnk.to/nisimoukikladitiko

Ακολουθήστε τα Μουσικά νέα στο facebook

Δημοφιλείς αναρτήσεις από τα "Μουσικά νέα"

Μπάμπης Τσέρτος - «Το σύμπαν συνωμότησε»

Η Samara Joy ανακοινώνει την κυκλοφορία της deluxe εκδοχής του αξιοσημείωτου άλμπουμ της “Linger Awhile” “Linger Awhile Longer” | Κυκλοφορεί στις 19/5

Ο Μιχάλης Χατζηγιάννης μετράει πάνω από 1 εκατομμύριο προβολές με το «Από το 1 ως το 100»

Πάμε σινεμά..8ο Φεστιβάλ Ισπανόφωνου Κινηματογράφου Αθήνας - FeCHA

Πάμε θέατρο.. «Βίρα τις άγκυρες» στο Θέατρο Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών από την Παρασκευή 17 Μαϊου