Σταμάτης Καπίρης - «Τα φιλιά μου» | Νέο τραγούδι

Σταμάτης Καπίρης - «Τα φιλιά μου»

Μουσική: Πάνος Καπίρης
Στίχοι: Στέλιος Μαργωμένος


Ο Σταμάτης Καπίρης είναι εδώ με «Τα Φιλιά Μου», άλλο ένα καινούργιο τραγούδι που κυκλοφορεί τώρα από την Heaven Music αποκλειστικά στο Spotify.

O ταλαντούχος καλλιτέχνης, που έχει ήδη συναρπάσει το κοινό με τα viral μουσικά covers του, τα οποία μετράνε εκατομμύρια προβολές στα social media, συνεχίζει να μας χαρίζει νέα τραγούδια και αυτή τη βδομάδα μας παρουσιάζει «Τα Φιλιά Μου».

Σε μουσική του εμβληματικού Πάνου Καπίρη και στίχους του Στέλιου Μαργωμένου, ο Σταμάτης Καπίρης μας ταξιδεύει με την φωνή του γεμάτη συναίσθημα και αμεσότητα.

«Ούτε αλλού
ούτε αλλιώς
μόνο με σένα
θα ´ρθει πάλι η στιγμή
που θα´μαστε ένα θα γυρίσω να σε πάρω αγκαλιά μου και ποτέ δε θα σ’ αφήσω
ετοιμάσου για ταξίδι τα φιλιά μου»


Ο Σταμάτης Καπίρης χαράζει τον δικό του, ξεχωριστό δρόμο στη μουσική καθώς ακολουθώντας τη βάση κυκλοφορίας με το όνομα waterfall, κυκλοφόρησε μια σειρά από νέα τραγούδια, που ολοκληρώνονται με «Τα Φιλιά Μου».

Τα τέσσερα αυτά τραγούδια θα συνοδεύονται από ξεχωριστά music videos δια χειρός Danny Ntarlas και θα αποτελέσουν το πρώτο ολοκληρωμένο EP του νεαρού καλλιτέχνη.

Το νέο τραγούδι «Τα Φιλιά Μου» είναι διαθέσιμο τώρα αποκλειστικά στο Spotify από την Heaven Music!

Ακούστε το εδώ: https://lnk.to/tafiliamou


Ακολουθήστε τα Μουσικά νέα στο facebook

Δημοφιλείς αναρτήσεις από τα "Μουσικά νέα"

Μπάμπης Τσέρτος - «Το σύμπαν συνωμότησε»

Η Samara Joy ανακοινώνει την κυκλοφορία της deluxe εκδοχής του αξιοσημείωτου άλμπουμ της “Linger Awhile” “Linger Awhile Longer” | Κυκλοφορεί στις 19/5

Ο Μιχάλης Χατζηγιάννης μετράει πάνω από 1 εκατομμύριο προβολές με το «Από το 1 ως το 100»

Πάμε σινεμά..8ο Φεστιβάλ Ισπανόφωνου Κινηματογράφου Αθήνας - FeCHA

Πάμε θέατρο.. "Ο μπογιατζής" στο Θέατρο Αυλαία