Γιώργος Δασκουλίδης - «Μελίνα (Δε σε φοβάμαι)»

Γιώργος Δασκουλίδης - «Μελίνα (Δε σε φοβάμαι)»

Μουσική: Γιώργος Παπαδόπουλος
Στίχοι: Κυριάκος Ντούμος


O Γιώργος Δασκουλίδης, τραγουδάει «Μελίνα (Δε Σε Φοβάμαι)» στη νέα του κυκλοφορία από την Heaven Music, διαθέσιμη τώρα σε όλες τις ψηφιακές πλατφόρμες.

Πρόκειται για μια δυναμική μπαλάντα με έντονο Ελληνικό μουσικό στοιχείο. Ο Γιώργος Δασκουλίδης, σε μια ερμηνεία που χτυπάει κατευθείαν συναίσθημα, τραγουδάει:

«Δε σε φοβάμαι κι ας μου λες,
Κρατάω μαχαίρι,
'Έχω στα στήθια μου τους στίχους του Σεφέρη,
'Έχω του Γκάτσου την Αμοργό,
'Έχω τον Κάλβο, το Σολωμό

Δε σε φοβάμαι
Με την Ελλάδα εγώ ξυπνάω,
Και κοιμάμαι»


Το τραγούδι αποτελεί μια ωδή στην Ελλάδα, και τους μοναδικούς αυτούς στίχους υπογράφει ο Κυριάκος Ντούμος ενώ τη μουσική ο Γιώργος Παπαδόπουλος.

Στο music video συναντάμε τον Γιώργο Δασκουλίδη σε στούντιο ηχογράφησης, με πρώτο πλάνο την αισθαντική ερμηνεία του.


Το νέο single του Γιώργου Δασκουλίδη – «Μελίνα (Δε Σε Φοβάμαι)» κυκλοφορεί τώρα σε όλες τις ψηφιακές πλατφόρμες αποκλειστικά από την Heaven Music! ​

Ακούστε το εδώ


Ακολουθήστε τα Μουσικά νέα στο facebook 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από τα "Μουσικά νέα"

Μπάμπης Τσέρτος - «Το σύμπαν συνωμότησε»

Η Samara Joy ανακοινώνει την κυκλοφορία της deluxe εκδοχής του αξιοσημείωτου άλμπουμ της “Linger Awhile” “Linger Awhile Longer” | Κυκλοφορεί στις 19/5

Ο Μιχάλης Χατζηγιάννης μετράει πάνω από 1 εκατομμύριο προβολές με το «Από το 1 ως το 100»

Η Ταράτσα του Φοίβου επιστρέφει! | Από την Τετάρτη 29 Μαΐου και κάθε Τετάρτη στο Θέατρο Άλσος

Έλενα Παπαρίζου: H "number one" της Ευρώπης επιστρέφει στη σκηνή της Eurovision!