George P. Lemos - «Aphrodite Melody»

George P. Lemos - «Aphrodite Melody»


Ο George P. Lemos παρουσιάζει τη νέα του κυκλοφορία «Aphrodite Melody» διαθέσιμη τώρα σε όλες τις ψηφιακές πλατφόρμες από την Heaven Music.

Πρόκειται για ένα ξεχωριστό ορχηστρικό κομμάτι από τον μετρ στο είδος του, τον καταξιωμένο George P. Lemos. Η ενορχήστρωση μας συνοδεύει σε ένα μουσικό ταξίδι που ξυπνά έντονα συναισθήματα.


Ο συνθέτης δηλώνει για το κομμάτι: «Ήταν το 1982 όταν γύρισα από την Αγγλία στην Ελλάδα και μου είχαν γνωρίσει τον Έλληνα συνθέτη Βαγγέλη Πιτσιλαδή που μου έβαλε το ορχηστρικό τραγούδι μου στον δίσκο που είχε κάνει τότε με τίτλο ΟΑΣΙΣ. Είχα κάνει επαφή με τον Φώσκολο και τους άρεσε πολύ το τραγούδι μου ώστε το έβαλαν στην ταινία που έκαναν τότε με τίτλο «Άγρια Νιάτα». Είναι από τις πρώτες συνθέσεις μου που το έγραψα γιατί εκείνη την εποχή τα έβλεπα όλα κάτω από ένα πρίσμα ρομαντισμού και αβεβαιότητας για το μέλλον μου και που συχνά με τρόμαζε όπως κάθε άγνωστο τρομάζει κάθε νέο άνθρωπο».


Το νέο τραγούδι του George P. Lemos - «Aphrodite Melody» κυκλοφορεί τώρα από την Heaven Music σε όλες τις ψηφιακές πλατφόρμες.

Ακούστε το εδώ


Ακολουθήστε τα Μουσικά νέα στο facebook

Δημοφιλείς αναρτήσεις από τα "Μουσικά νέα"

Μπάμπης Τσέρτος - «Το σύμπαν συνωμότησε»

Ο Μιχάλης Χατζηγιάννης μετράει πάνω από 1 εκατομμύριο προβολές με το «Από το 1 ως το 100»

Η Samara Joy ανακοινώνει την κυκλοφορία της deluxe εκδοχής του αξιοσημείωτου άλμπουμ της “Linger Awhile” “Linger Awhile Longer” | Κυκλοφορεί στις 19/5

Η Ταράτσα του Φοίβου επιστρέφει! | Από την Τετάρτη 29 Μαΐου και κάθε Τετάρτη στο Θέατρο Άλσος

Έλενα Παπαρίζου: H "number one" της Ευρώπης επιστρέφει στη σκηνή της Eurovision!