Ο Antenna Intelligence έδειξε έμπρακτα πώς ένα brand μπορεί να γίνει viral brand στο Social Media Conference του Boussia

Ο Antenna Intelligence έδειξε έμπρακτα πώς ένα brand μπορεί να γίνει viral brand στο Social Media Conference του Boussia.


Με τίτλο «The Secret Combination of SoMe» ο CEO της Heaven Music και του Antenna Intelligence, Σπύρος Σταμούλης, παρουσίασε το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του Antenna Intelligence ως Youtube aggregator & social media agency με μια απροσδόκητη έκπληξη που έκλεψε τις εντυπώσεις. 


Τη στιγμή που ο Σπύρος Σταμούλης ετοιμαζόταν να παρουσιάσει πως ο Antenna Intelligence μπορεί να κάνει ένα brand, viral brand, πως δηλαδή κάνει πραγματικότητα το ‘go vAIral stay viral’, τα φώτα πέφτουν, η μουσική δυναμώνει κι οι προβολείς πέφτουν πάνω στη μοναδική Καλομοίρα η οποία εμφανίστηκε για να τραγουδήσει το Secret Combination. 



Σε λίγα δευτερόλεπτα, με τη βοήθεια των παρευρισκόμενων η Καλομοίρα είχε γίνει πάλι vAIral! Οι marketing managers που παρευρίσκονταν βίωσαν οι ίδιοι πως ο Antenna Intelligence κάνει deliver τις υποσχέσεις του.

Μερικές από τις αντιδράσεις τους:

«Σωστό, έφερε το brand και σας έδειξε σαν παράδειγμα πως από κάτω ανέβηκε επειδή εμπιστεύτηκε εκείνη την ομάδα. Καλο!»

“Εξωφρενικό marketing… don’t just present the idea, be the idea, παιδιά συγχαρητήρια”


Ακολουθήστε τα Μουσικά νέα στο facebook

Δημοφιλείς αναρτήσεις από τα "Μουσικά νέα"

Ο Βασίλης Καζούλης μιλά στην Γιώτα Τσιμπρικίδου στο Art Podcast #174

Ο Ανδρόνικος στα Μουσικά νέα

Γιώργος Καριπίδης - "Στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών ζωντανά τον χειμώνα"

Η Μαρία Κατηρτζίδου, κάνει το δισκογραφικό της ντεμπούτο με το ΕP «2 εγώ του έρωτα» που κυκλοφορεί από το Ogdoo Music Group

Γιάννης Κότσιρας & Νίκος Τερζής: Κυκλοφορούν το «Να μ’ αγαπάς» για την ομώνυμη σειρά του Alpha