Δόξα Καγιούλη - Σιωπή

Νέο single

Δόξα Καγιούλη

Σιωπή


Η Δόξα Καγιούλη γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα αλλά τα τελευταία χρόνια ζει και εργάζεται ως καθηγήτρια πιάνου στην Κέρκυρα. Το 2017 κυκλοφόρησε από τoν Μετρονόμος τον πρώτο της προσωπικό δίσκο με τίτλο «Αγαλιανά» σε στίχους και μουσική της ίδιας με τη συμμετοχή της Μάρθας Φριτζήλα, του Βασίλη Γισδάκη και του Ηλία Βαμβακούση.
Το Φεβρουάριο του 2021 κυκλοφορεί το single η «Σπασμένη», ένα τραγούδι βασισμένο σε κείμενο της Φρίντα Κάλο που απέδωσε στα ελληνικά ο Μάνος Ορφανουδάκης και ενορχήστρωσε ο Κώστας Παρίσσης ο οποίος συμμετέχει και ερμηνευτικά στο τραγούδι.

Η «Σιωπή» σε στίχους και μουσική της ίδιας είναι το δεύτερο τραγούδι που προκύπτει από τη συνεργασία της με τον Κώστα Παρίσση, ο οποίος υπογράφει και εδώ την ενορχήστρωση.
 
Παίζουν οι μουσικοί:
Kώστας Παρίσσης (κιθάρες), Μάριος Παπούλιας (βιολί), Αλέξης Στενάκης (κλαρίνο)
Ενορχήστρωση: Κώστας Παρίσσης

Ακούστε το τραγούδι «Σιωπή» εδώ

Στίχοι
Κάνω χώρο για να ΄ρθει 
μέσα μου η ησυχία
της ερήμου ν’ ακουστεί
μονάχα η φωνή
να μου πει ψιθυριστά
πως είναι να αντέχεις
χρόνο, πόνο κι ουρανό
όλα σε μια στιγμή
 
Σ’ ακούω, μ’ ακούς;
κι είμαι εδώ να μοιραστώ σιωπή
 
Σαν κισσός ανέβαινα
χρόνια για να σε φτάσω
μα στο τέλος ήξερα
εμένα κυνηγώ
βγάζω από το μέσα μου
στη θάλασσα να στάξω
ό,τι μου φορέσανε
κι εγώ δεν το μπορώ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από τα "Μουσικά νέα"

Μπάμπης Τσέρτος - «Το σύμπαν συνωμότησε»

Νατάσα Θεοδωρίδου - «H ερωτική Νατάσα 2» | Νέο άλμπουμ

Έλενα Παπαρίζου: H "number one" της Ευρώπης επιστρέφει στη σκηνή της Eurovision!

Ο Μιχάλης Χατζηγιάννης μετράει πάνω από 1 εκατομμύριο προβολές με το «Από το 1 ως το 100»

Πάμε θέατρο.. "Απλή μετάβαση" | RADIO CITY | Από 10 έως και 19 Μαίου