Ελένη Τσαλιγοπούλου • Μάνος Πυροβολάκης - “Τριανταφυλλιά μου”

Ελένη Τσαλιγοπούλου • Μάνος Πυροβολάκης
“Τριανταφυλλιά μου”

Mουσική - Στίχοι: Mάνος Πυροβολάκης - Γιάννης Στίγκας


Δύο από τα πιο αγαπημένα πρόσωπα της έντεχνης ελληνικής σκηνής φέρνουν μία αισιόδοξη νότα μουσικής λίγο πριν την επίσημη έναρξη της Άνοιξης.

Ο λόγος για την Ελένη Τσαλιγοπούλου και τον Μάνο Πυροβολάκη που συνδυάζουν τα τόσο διαφορετικά τους ηχοχρώματα στο καινούριο τους τραγούδι με τίτλο «Τριανταφυλλιά μου».

Η Ελένη Τσαλιγοπούλου χαρίζει την ιδιαίτερα φωτεινή φωνή της, ενώ ο Μάνος Πυροβολάκης συνδράμει τόσο με τον ιδιαίτερο τόνο του όσο και με τη χαρακτηριστική μουσική της λύρας του, σήμα κατατεθέν για τον πολύπειρο καλλιτέχνη.

Το «Τριανταφυλλιά μου» που υπογράφει στιχουργικά και μουσικά ο ίδιος ο Μάνος Πυροβολάκης μαζί με τον Γιάννη Στίγκα, αποτελεί ένα μεταφορικό παιχνίδισμα λέξεων για τον έρωτα που πολλές φορές μας πονά και όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται «όποιος το ρόδο αγαπά λαβώνεται στ΄ αγκάθι».

Το «Τριανταφυλλιά μου» που κυκλοφορεί από τη Minos EMI, A Universal Music Company, υπόσχεται να συμπαρασύρει όλους τους ακροατές στο χαρούμενο αυτό μουσικό άκουσμα.

Βρείτε το «Τριανταφυλλιά μου» σε όλα τα ψηφιακά καταστήματα και τις streaming υπηρεσίες:


Ακολουθήστε τα Μουσικά νέα στο facebook

Δημοφιλείς αναρτήσεις από τα "Μουσικά νέα"

Λαμπερή πρεμιέρα για το έργο «Βίρα τις άγκυρες» των Θανάση Παπαθανασίου και Μιχάλη Ρέππα στο Θέατρο Παλλάς

A Tribute to David Cassidy | H Eλισσάβετ Καρατζόλη αποτίνει φόρο τιμής στο φαινόμενο των 70’s

Stavento: Καινούρια digital κυκλοφορία μετά από 8 χρόνια!

"Μεγαλώνω" - Ο Πάνος Μουζουράκης παρουσιάζει το νέο του βίντεο κλιπ!

''Όλος ο κόσμος είναι λάθος'' από τον Παντελή Κυραμαργιό και τους No Pasaran