JUSTIN BIEBER & BENNY BLANCO - “LONELY”

 Η νέα συγκλονιστική μπαλάντα του Justin Bieber.


Ο superstar Justin Bieber & ο benny blanco συνεργάζονται για την υπέροχη μπαλάντα με τίτλο “Lonely”. Το τραγούδι κυκλοφορεί μαζί με το music video clip του σε σκηνοθεσία του Jake Schreier. 

Το τραγούδι είναι σε παραγωγή των blanco & FINNEAS.

«Για να είμαι ειλικρινής, όταν τελειοποιήθηκε το κομμάτι, συνειδητοποίησα με μεγάλη συγκίνηση το πόσο δύσκολο ήταν τελικώς για εμένα να προχωρήσω μέσα από κάποια γεγονότα στη ζωή μου. Θέλω με αυτό το τραγούδι να πώ την ιστορία μου και να την ακούσουν όσοι μπορεί να βιώνουν τώρα, ότι βίωνα εγώ κάποτε. Τη μοναξιά.» Justin Bieber

Ο Justin Bieber κατά την πορεία της καριέρας του έχει συνολικά περισσότερο από 68 δισεκατομμύρια streams και περισσότερο από 65 εκατομμύρια πωλήσεις άλμπουμΤο album ‘Purpose μόνο που κυκλοφόρησε το 2015 είχε 21 εκατομμύρια πωλήσεις, παγκοσμίως.

Δείτε το official music video για το “Lonely”, εδώ!


 Βρείτε και ακούστε το “Lonely”, εδώ: https://justinbieber.lnk.to/LonelyGREPR 

Κυκλοφορεί από την Minos EMI, a Universal Music Company

Δημοφιλείς αναρτήσεις από τα "Μουσικά νέα"

Ο Γιώργος Θεοφάνους αντικριστά με τους Στέφανο Κορκολή, Κώστα Χατζή, Γιώργο Κατσαρό και Θανάση Πολυκανδριώτη στην σκηνή του Παλλάς!

Φώτης Μάγγος x Μιχαλάρας - «Έλα μαζί μου στους Λειψούς» | Νέο τραγούδι & music video

Ο Γιάννης Ζουγανέλης με το Στάθη Αγγελόπουλο στο Χαμάμ το Σάββατο 20 Απριλίου

Δημήτρης Γαλίτης - Δίπλα σου | Νέο τραγούδι & music video

Αντώνης Ρέμος - «Ρωτάνε» | Το music video της νέας του επιτυχίας!