Ανδρέας Παπαδήμας ''Νομίζω ότι θα 'ρθεις

Η B-otherside records παρουσιάζει το καινούργιο single από τον νέο κύκλο τραγουδιών του τραγουδοποιού Ανδρέα Παπαδήμα. Πρόκειται για ένα κομμάτι σε ηλεκτροπόπ ύφος, με τίτλο ''Νομίζω ότι θα 'ρθεις''. Τους στίχους και τη μουσική του τραγουδιού υπογράφει ο ίδιος.


ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΘΑ 'ΡΘΕΙΣ

Τη νοσταλγία τη φθαρμένη
θα υποδυθείς
σε καθετί που κοίταξα
αφηρημένα
Κι όσα στη νύχτα εγώ θα λέω
θα αφορούν μόνο εσένα
Καθώς τα αστέρια θα μετράω
θα μου λείπουν τα πεσμένα

Τα ευαίσθητα κομμάτια τα βαθιά μου
τα' χω κάνει αιχμηρά
Να κόβουν όποιον πάει να τα αγγίξει
Μόνο σε εσένα την ψυχή μου έχω ανοίξει
Κάποιες νύχτες σαν κι αυτή
σ' αυτού του κόσμου την αυλή
την πόρτα ανοίγω για να βγεί
η έλλειψη αγάπης
Οταν με νικάει το συναίσθημα
νομίζω οτι θα 'ρθεις

Κάθε μου σκέψη φοβισμένη
θα υποκριθείς
και θα 'ρθεις πάλι μέσα μου
ντυμένη ψέμα
Κι όπως βαθιά θα αναπνέω
θα γεμίζω από σένα
Σε μιά ανάσα θα κρατάω
συναισθήματα κλεισμένα

Δείτε το βίντεο: 

Στίχοι, μουσική, ερμηνεία: Ανδρέας Παπαδήμας
Διεύθυνση παραγωγής: Ανδρέας Παπαδήμας
Επιμέλεια παραγωγής: Νίκος Χρονόπουλος, Μιχάλης Ασίκης
Ενορχήστρωση, προγραμματισμός, πλήκτρα: Μιχάλης Ασίκης
Ηχογράφηση, μίξη, mastering, μουσική παραγωγή: Νίκος Χρονόπουλος, Studio Tesserakto
Κυκλοφορεί από την Β-otherside records

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook: https://www.facebook.com/AndreasPapadimas.music

Δημοφιλείς αναρτήσεις από τα "Μουσικά νέα"

Ιορδάνης Παύλου - "Η μοναξιά μου" | Νέο τραγούδι

Χρήστος Μενιδιάτης x Γιώργος Τσαλίκης - «Βάλε να τα πιούμε» | Νέο τραγούδι & music video

Δέσποινα Βανδή x Mente Fuerte - «Πανσέληνος» | Νέο τραγούδι & music video

Δημήτρης Μεσημέρης - Μαΐστρος | Νέο τραγούδι & music video

Γιώργος Κουτουλάκης - Ανοίγει η πόρτα | Νέο τραγούδι