Τατιάνα Ζωγράφου / Βίκυ Καρατζόγλου - «Τι θα έκανα αν ήμουν Αϊ-Βασίλης»

 «Δεν είναι μόνο αυτή η πανδημία που μας ταλαιπωρεί, δεν είναι μόνο που τα παιδιά έχουν κουραστεί στις οθόνες τους, είναι που όλοι ξέρουμε βαθιά μέσα μας ότι κάτι στ’ αλήθεια πρέπει να αλλάξει για να έχουμε όλοι και κυρίως τα παιδιά ένα καλύτερο αύριο.

Κάτι να αλλάξει τόσο στις συνήθειες μας, όσο και στην πολιτική εκείνη που γιγαντώνει τις διακρίσεις που υφίστανται τόσοι πολλοί συνάνθρωποι μας, καθώς  γίνονται ολοένα και πιο ευάλωτοι για πολλούς και διάφορους λόγους. Κάτι να αλλάξει και στον τρόπο που συμβιώνουμε με την φύση.

Το ομότιτλο βιβλίο μου που εκδόθηκε  το 2016 (εκδόσεις Καλέντη, εικονογράφηση: Μάρια Μπαχά) ήταν προφητικό δυστυχώς, αλλά είχε ένα αισιόδοξο μήνυμα:

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΜΟΝΟ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΔΩΡΑ ΜΠΟΡΟΎΝ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

μας έλεγαν τότε οι ήρωες τις ιστορίας, δυο παιδιά, ο Άγης και η Λεωνή στην τελευταία σελίδα του βιβλίου.

Αυτή την φορά  εγώ η ίδια, η Τατιάνα μαζί με την Βίκυ, σας διαβάζουμε αυτό ακριβώς το βιβλίο! Μόνο που τώρα έγινε τραγούδι και απευθύνεται η τελευταία ευχή σε σας παιδιά αλλά και σε όσους μεγάλους ανθρώπους έχουν κρατήσει ζωντανό το παιδί μέσα τους και πορεύονται με μια δημιουργική αθωότητα, ικανή να χτίζει γέφυρες μεταξύ μας.

Έτσι εκείνο το «εορταστικό μανιφέστο»  όπως ήταν ο υπότιτλος του βιβλίου τότε μοιάζει να μεταμορφώνεται σε ένα «μελωδικό μανιφέστο καλοσύνης» όπως μου είπε πρόσφατα μια καλή φίλη. Μόνο που η ευχή είναι η εξής αυτή τη φορά, όπως αυθόρμητα την εξέφρασε στην ηχογράφηση η -μοναδικής ευαισθησίας ερμηνεύτρια του τραγουδιού- η Βίκυ Καρατζόγλου.»

ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΔΩΡΑ ΤΑ ΚΑΛΑ

«Ποια; Μα οι πολύτιμες άδολες σκέψεις των παιδιών που μοιράζονται καθημερινά στο σχολείο μαζί μου και με κάνουν καλύτερο άνθρωπο»

Τατιάνα Ζωγράφου Δεκέμβριος 2020

Τι θα έκανα αν ήμουν Αϊ-Βασίλης

μουσική - στίχοι: Τατιάνα Ζωγράφου

ερμηνεία: Βίκυ Καρατζόγλου

ενορχήστρωση, πλήκτρα, midi: Δημήτρης Μπουζάνης

ηχογράφηση, μίξη, mastering: Νίκος Πλατύραχος


 Κυκλοφορεί σε όλες τις ψηφιακές πλατφόρμες από την MLK

Δείτε το Video ΕΔΩ


 

 

Στίχοι

Τι θα έκανα αν ήμουν Αϊ-Βασίλης;

Πες μου αλήθεια αν θέλεις να σου πω…

Θα έτρεχα στο λεπτό σε κείνο το παιδάκι, που είναι τόσο φτωχό

θα ‘θελα να του πω,

πως δώρο θα του φέρω την άνοιξη ξανά,

να ‘χει ειρήνη πάντα στα μάτια του μπροστά,

αυτά είναι τα δώρα τα καλά.

 

Τι θα έκανα αν ήμουν Αϊ- Βασίλης;

πες μου αλήθεια αν θέλεις να σου πω…

θα έμπαινα στα σχολεία, θα έβρισκα τα παιδιά

μακάρι να έχω φέτος τη δασκάλα την παλιά!

Αυτά είναι τα δώρα που θα έδινα σε σας!

Δασκάλες και δασκάλους που έχουν γλυκιά μιλιά

και ξέρουν να διδάσκουν με αγάπη στην καρδιά.

 

Τι θα έκανα αν ήμουν Αϊ-Βασίλης;

πες μου αλήθεια αν θέλεις να σου πω.

Θα πήγαινα στο Σύνταγμα και μέσα στην Βουλή

θα ξύπναγα απ’ τον ύπνο όσους κοιμούνται εκεί!

Και δώρα θα τους έδινα γυαλιά και ακουστικά

για να ακούν και να βλέπουν του κόσμου τα παιδιά,

την φύση να φροντίζουν κι όλα τα ζωντανά,

αυτά είναι τα δώρα τα καλά.

 

Τι θα έκανα αν ήμουν Αϊ-Βασίλης;

Πες μου αλήθεια αν θέλεις να σου πω…

Θα πήγαινα στα κτήρια, τα άσπρα, τα ψηλά,

που έχουν αρρώστους χίλιους, μεγάλους και παιδιά.

Θα έδινα την ελπίδα στα πρόσωπα ξανά

Καλά τα νέα μαντάτα, με υγεία η νέα χρονιά,

Αυτά είναι τα δώρα τα καλά,

Καλά τα νέα μαντάτα ετούτη τη χρονιά.

 

Τι με κοιτάς θλιμμένο,

με μάτια που ’ν υγρά;

Ακόμα θέλεις κούκλες και τόνους πλαστικά;

Ας πάνε στα κομμάτια τα δώρα τα παλιά.

Κι ας γίνει η φωνή μας μια δυνατή γροθιά.

Ετούτα τα Χριστούγεννα , τη νέα αυτή χρονιά

Να γίνουμε επιτέλους  όλοι μια αγκαλιά!

Αυτά είναι τα δώρα τα καλά!

Καλή χρονιά παιδιά

Μόνο τα δικά σας δώρα μπορούνε ν ’αλλάξουν τον κόσμο

 

Στίχοι εμπνευσμένοι από το βιβλίο «Τι θα έκανα αν ήμουν Αϊ-Βασίλης»

(Εκδόσεις Καλέντης, 2016) σε εικονογράφηση Μάριας Μπαχά

Δημοφιλείς αναρτήσεις από τα "Μουσικά νέα"

Ο Γιώργος Θεοφάνους αντικριστά με τους Στέφανο Κορκολή, Κώστα Χατζή, Γιώργο Κατσαρό και Θανάση Πολυκανδριώτη στην σκηνή του Παλλάς!

Φώτης Μάγγος x Μιχαλάρας - «Έλα μαζί μου στους Λειψούς» | Νέο τραγούδι & music video

Ο Γιάννης Ζουγανέλης με το Στάθη Αγγελόπουλο στο Χαμάμ το Σάββατο 20 Απριλίου

Δημήτρης Γαλίτης - Δίπλα σου | Νέο τραγούδι & music video

Η Βασιλική Μιχαλοπούλου στη σκηνή του FAUST την Παρασκευή 10 Μαΐου