Η Evangelia κυκλοφορεί το νέο επετειακό EP "Fotia Anniversary Deluxe EP”

H EVANGELIA ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ
ΤΟ ΝΕΟ ΕΠΕΤΕΙΑΚΟ EP
ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑ "FΟΤΙΑ"


ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟ ΕΔΩ


Η ξεχωριστή pop τραγουδίστρια, Evangelia, κυκλοφορεί το νέο επετειακό EP "Fotia Anniversary Deluxe EP” μέσω της Panik Records/Sony Music

To νέο αυτό EP της τεράστιας διπλά πλατινένιας επιτυχίας, ”Fotiá”, περιέχει δύο φρέσκα remixes από τους Akki και Syence μεταξύ άλλων, τα οποία αναδεικνύουν τις ιδιαίτερες μουσικές επιρροές της Evangelia.

Η ίδια η Evangelia λέει: “Το ‘Fotiá Anniversary Deluxe EP’ είναι ένα δώρο από εμένα για τους θαυμαστές μου, ώστε να γιορτάσουμε την κυκλοφορία του τραγουδιού που άλλαξε τα πάντα για μένα και έχει μια ιδιαίτερη θέση στην καρδιά μου. Μέσα από αυτό το EP ήθελα να φέρω στο προσκήνιο μερικούς εκλεκτούς καλλιτέχνες που έδωσαν την δική τους πινελιά στο track. Είμαι ευγνώμων για όλους όσους δούλεψαν μαζί μου για το τραγούδι, έκαναν remixes ή εμπνεύστηκαν από αυτό. Ευχαριστώ όλους τους θαυμαστές μου για την αγάπη τους, την στήριξη και φυσικά που το έκαναν επιτυχία”.

Tracklist:


1. Fotia Anniversary Deluxe EP
2. Fotiá - Evangelia
3. Fotiá - Evangelia x Eleni
4. Perder Control - Evangelia x Eleni
5. Fotiá by Evangelia - Hellberg remix
6. Fotiá by Evangelia - Akki remix
7. Fotiá by Evangelia - Syence remix


Ακολουθήστε τα Μουσικά νέα στο facebook

Δημοφιλείς αναρτήσεις από τα "Μουσικά νέα"

Μπάμπης Τσέρτος - «Το σύμπαν συνωμότησε»

Η Samara Joy ανακοινώνει την κυκλοφορία της deluxe εκδοχής του αξιοσημείωτου άλμπουμ της “Linger Awhile” “Linger Awhile Longer” | Κυκλοφορεί στις 19/5

Ο Μιχάλης Χατζηγιάννης μετράει πάνω από 1 εκατομμύριο προβολές με το «Από το 1 ως το 100»

Πάμε σινεμά..8ο Φεστιβάλ Ισπανόφωνου Κινηματογράφου Αθήνας - FeCHA

Πάμε θέατρο.. "Ο μπογιατζής" στο Θέατρο Αυλαία