Φώτης Μάγγος x Μιχαλάρας - «Έλα μαζί μου στους Λειψούς» | Νέο τραγούδι & music video

Φώτης Μάγγος x Μιχαλάρας - «Έλα μαζί μου στους Λειψούς»

Μουσική & Στίχοι: Φώτης Μάγγος, Μιχαλάρας


Ο Φώτης Μάγγος και ο Μιχαλάρας παρουσιάζουν το νέο τραγούδι «Έλα Μαζί Μου Στους Λειψούς» διαθέσιμο τώρα από την Heaven Music.

Ο Φώτης Μάγγος συναντά τον αγαπημένο ράπερ σε μια μοναδική δισκογραφική σύμπραξη που θα αγαπηθεί!

Πρόκειται για ένα ανεβαστικό τραγούδι με ξεχωριστό άρωμα Ελλάδας το οποίο μας μεταφέρει κατευθείαν στις καταγάλανες παραλίες του νησιού.


Οι δύο καλλιτέχνες συνδυάζουν λαϊκά αλλά και μοντέρνα ακούσματα σε ένα τραγούδι που θα ακουστεί όλο το καλοκαίρι!

«Όταν είσαι μακριά,
Και δε σ’ έχω αγκαλιά,
Ειν’ η καρδούλα μου μισή,
Σε ψάχνω σ΄ όλο το νησί.

Στο ‘πα και σου το χρωστώ,
Μια μέρα θα ‘ρθω να σε βρω,
Μέσα σε θάλασσες, βυθούς,
'Έλα μαζί μου στους Λειψούς»


Ο Μιχαλάρας δηλώνει για αυτή τη συνεργασία: «Με τον Φώτη Μάγγο, που είναι ο δήμαρχος των Λειψών, συναντηθήκαμε στο νησί το καλοκαίρι του 2021 σε μία παραλία, κάνοντας το μπάνιο μας. Αφού με έψαξε μου ζήτησε να κάνουμε κάτι μαζί όμως εγώ αρνήθηκα, δεν ήθελα να ξαναβγώ προς τα έξω. Τις επόμενες δύο χρονιές μου το ξαναζήτησε μέχρι που του είπα το ναι. Ήρθε στο ξενοδοχείο που έμενα με την κιθάρα του και αρχίσαμε να γράφουμε. Μετά πήρε σειρά το στούντιο ηχογράφησης και ύστερα καλέσαμε τον σκηνοθέτη τον Γιώργο Γκάβαλο, που ήρθε και αυτός στο νησί για να φτιάξουμε το κλιπ μας!»

Στο music video βλέπουμε τον Φώτη Μάγγο και τον Μιχαλάρα να ερμηνεύουν το τραγούδι με ένα ειδυλλιακό ηλιοβασίλεμα αλλά και διάφορες μοναδικές τοποθεσίες από τους μαγευτικούς Λειψούς σε σκηνοθεσία του βετεράνου Γιώργου Γκάβαλου.


Το νέο τραγούδι του Φώτη Μάγγου και του Μιχαλάρα - «Έλα Μαζί Μου Στους Λειψούς» κυκλοφορεί τώρα σε όλες τις ψηφιακές πλατφόρμες από την Heaven Music.

Ακούστε το εδώ

Ακολουθήστε τα Μουσικά νέα στο facebook

Δημοφιλείς αναρτήσεις από τα "Μουσικά νέα"

Μπάμπης Τσέρτος - «Το σύμπαν συνωμότησε»

A Tribute to David Cassidy | H Eλισσάβετ Καρατζόλη αποτίνει φόρο τιμής στο φαινόμενο των 70’s

Νατάσα Θεοδωρίδου - «H ερωτική Νατάσα 2» | Νέο άλμπουμ

Αχιλλέας Μωραΐτης - Κάθε χαραυγή | Νέο τραγούδι

Kid Moxie: Κυκλοφορεί το "Close To You" EP από την σαρωτική ταινία των Unboxholics!