Νατάσα Θεοδωρίδου - «H ερωτική Νατάσα 2» | Νέο άλμπουμ

Νατάσα Θεοδωρίδου - «H ερωτική Νατάσα 2» | Νέο άλμπουμ

Έχουμε πολλά να πούμε, που δεν τα 'παμε...


Η Νατάσα Θεοδωρίδου, η κορυφαία Eλληνίδα ερμηνεύτρια, παρουσιάζει το νέο της άλμπουμ με τίτλο «Η Ερωτική Νατάσα 2», διαθέσιμο τώρα από την Heaven Music.

Η δική μας Νατάσα, πιο ερωτική από ποτέ, επιλέγει 16 αγαπημένα της τραγούδια και τα μεταφέρει στο σήμερα, δίνοντας μια νέα πνοή μέσα από την μοναδική της ερμηνεία!


Tο νέο άλμπουμ περιλαμβάνει 16 αγαπημένα ζεϊμπέκικα που θα μας κρατήσουν συντροφιά! Τρία από αυτά - «Πριν Χαθεί Το Όνειρο Μας», «Λάθος Δρόμο Πήραμε Καρδιά», «Το Πουλί» - αποτελούν live εκδοχές.

Με την αισθαντική και ζεστή ερμηνεία της η Νατάσα Θεοδωρίδου μας ταξιδεύει, όπως μόνο εκείνη ξέρει, τραγουδώντας επιτυχίες που άφησαν εποχή όπως το «Έχω Και Εγώ Τα Δικά Μου», «Αισθηματίες», «Πες Μου Που Πουλάν Καρδιές» κ.α.

Κάθε τραγούδι συνοδεύεται από music video, σε σκηνοθεσία Steven Airth & Spiros Kapsilis, με την Νατάσα Θεοδωρίδου να δίνει ρεσιτάλ ερμηνείας!

Το νέο άλμπουμ της Νατάσας Θεοδωρίδου -«Η Ερωτική Νατάσα 2», κυκλοφορεί σε όλες τις ψηφιακές πλατφόρμες από την Heaven Music ενώ σύντομα θα είναι διαθέσιμο και σε φυσικό μορφή.

Ακούστε το album εδώ

Δείτε τα music videos στο YouTube εδώ

Tracklist

Πριν Χαθεί Το Όνειρο Μας (Live)

Έχω Και Εγώ Τα Δικά Μου

Αισθηματίες

Γύφτισσα Μέρα

Καλύτερα Μαζί Σου Και Τρελός

Πες Μου Που Πουλάν Καρδιές

Λάθος Δρόμο Πήραμε Καρδιά (Live)

Έψαξα Να Βρω Μια Ευκαιρία

Ο Καλύτερος Άνθρωπος

Του Χωρισμού Η Ώρα

Ο Ταξιτζής

Η Ζωή Μου Όλη

Με Βρήκε Δύσκολη Στιγμή

Βραδιάζει

Η Μάνα Σου Δε Μ’ Αγαπάει

Το Πουλί (Live)

Ακολουθήστε τα Μουσικά νέα στο facebook

Δημοφιλείς αναρτήσεις από τα "Μουσικά νέα"

Πάμε σινεμά.. Λαμπερή πρεμιέρα για την ταινία "The Big Father" του Κωνσταντίνου Στραγαλινού

"Πέφτει η νύχτα με...ΡΥΘΜΟ" με την Έλενα Παπαρίζου και καλεσμένο τον Πάνο Μουζουράκη!

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 10 Μαιου η πρεμιέρα των καλοκαιρινών εμφανίσεών του Πάνου Κιάμου στο CLUB 22

Η Καρυοφυλλιά Καραμπέτη στο 3o Διεθνές Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Αιγίου «Θόδωρος Αγγελόπουλος»

Η Μις Υφήλιος 2023, Sheynnis Palacios στην Ελλάδα ως καλεσμένη των εθνικών Καλλιστείων GS HELLAS