Ευγένιος Δερμιτάσογλου / Λιζέτα Καλημέρη - Φύγε πουλί μου

 ΕΥΓΕΝΙΟΣ ΔΕΡΜΙΤΑΣΟΓΛΟΥ / ΛΙΖΕΤΑ ΚΑΛΗΜΕΡΗ

«Φύγε Πουλί Μου»

Φιλική Συμμετοχή: Φώτης Σιώτας

Το τραγούδι αυτό ηχογραφήθηκε με την Λιζέτα Καλημέρη μια κι έξω κιθάρα φωνή σε μια πρόβα στο στούντιο του Γιώργου Καζαντζή Polytropon.

Το έστειλα στον Δημήτρη Λάππα οπου στο stoudio LaPiNo...

o Φώτης Σιώτας ηχογράφησε τα βιολιά. Αμέσως μετά ο Χρήστος Μέγας ανέλαβε την μίξη και το mastering.

Ο Δημήτρης Βαβλιάρας θέλησε να ντύσει με φωτογραφίες του το εγχείρημα με τον Παντελή Ασήκογλου στο μοντάζ του βίντεο

και ιδού το αποτέλεσμα...

Live τηλεόρασης Kostas Scrom απ’ το Ίλιον Plus.

Ιδιαιτέρως ευχαριστούμε βέβαια τα “μοντέλα του δρόμου”

Κυριάκο Σγουρόπουλο  & Λεωνίδα Μητσιάκο 

Καλό δρόμο σε όλους... τους ευχαριστώ πολύ !

Ε.Δ.

 

Κυκλοφορεί σε όλες τις ψηφιακές πλατφόρμες από την MLK

Δείτε το Video ΕΔΩ

Μουσική – Στίχοι: Ευγένιος Δερμιτάσογλου

Μίξη - Mastering: Χρήστος Μέγας

Μοντάζ / Βίντεο: Παντελής Ασήκογλου

Live Τηλεόρασης: Kostas Scrom / Ίλιον Plus

 

Στίχοι

Φύγε πουλί μου πέταξε

και πάρε με μαζί

τα άχρηστα όλα πέταξε

και πάλι απ' την αρχή

 

Πέρασε κάμπους και γκρεμούς

αλάνες και στενά

πέρασε όλες τις θάλασσες

που βούλιαζες παλιά

 

Μικρό παιδί μου έφυγες

δεν είσαι χωρισμός...

στα βράχια που τσακίστηκαν

απ' το υγρό σου φώς

 

Τα μάτια σου δεν λησμονούν

τις ερημιές του νου

τα σύννεφα ματώνουνε

στα χείλη τ' ουρανού

 

Φύγε πουλί μου πέταξε

δεν θα ’ρθω τελικά

σήμερα σκόρπισα στην γη

δυο ολάνθιστα φτερά

Δημοφιλείς αναρτήσεις από τα "Μουσικά νέα"

Ο Γιώργος Θεοφάνους αντικριστά με τους Στέφανο Κορκολή, Κώστα Χατζή, Γιώργο Κατσαρό και Θανάση Πολυκανδριώτη στην σκηνή του Παλλάς!

Φώτης Μάγγος x Μιχαλάρας - «Έλα μαζί μου στους Λειψούς» | Νέο τραγούδι & music video

Ο Γιάννης Ζουγανέλης με το Στάθη Αγγελόπουλο στο Χαμάμ το Σάββατο 20 Απριλίου

Δημήτρης Γαλίτης - Δίπλα σου | Νέο τραγούδι & music video

Αντώνης Ρέμος - «Ρωτάνε» | Το music video της νέας του επιτυχίας!