Γιώργος Θεοδώρου - «Κάνε μου μια χάρη» | Νέο τραγούδι & music video

Γιώργος Θεοδώρου - «Κάνε μου μια χάρη»

Μουσική: Αργύρης Δαντίλης
Στίχοι: Ελένη Πυρίδη


Ο Γιώργος Θεοδώρου δηλώνει «Κάνε Μου Μια Χάρη» στη νέα του κυκλοφορία, διαθέσιμη σε όλες τις ψηφιακές πλατφόρμες από την Heaven Music.

O ταλαντούχος νέος καλλιτέχνης μας συνεπαίρνει με την αισθαντική και αυθεντική λαϊκή φωνή του που θα εντυπωσιάσει. Το τραγούδι υπογράφουν ο Αργύρης Δαντίλης και η Ελένη Πυρίδη, σε μουσική και στίχους αντίστοιχα.

Ο Γιώργος Θεοδώρου δίνει ιδιαίτερο νόημα στους στίχους, τραγουδώντας:

«Κάνε μου μια χάρη, θα στο χρωστάω πάλι,
Βγες απ' την ψυχή μου, βγες απ' την καρδιά,
Κάνε μου μια χάρη, θα στο χρωστάω πάλι,
Βρες εσύ τον τρόπο να μη σ' αγαπάω άλλο πια.

Εσύ με πλήγωνες μα έμενα κοντά σου,
Με την ελπίδα να σου αλλάξω το μυαλό,
Τι κι αν βαρέθηκα να είμαι η σκιά σου,
Το ξέρω αγάπη μου αν φύγεις θα χαθώ.»


Το τραγούδι συνοδεύεται από music video που μας μεταφέρει στην δημιουργία του τραγουδιού στο στούντιο ηχογράφησης με τον καλλιτέχνη και όλους τους μουσικούς του.


Το νέο τραγούδι του Γιώργου Θεοδώρου - «Κάνε Μου Μια Χάρη» κυκλοφορεί τώρα σε όλες τις ψηφιακές πλατφόρμες από την Heaven Music.

Βρείτε το εδώ: https://lnk.to/kanemoumiahari



Ακολουθήστε τα Μουσικά νέα στο facebook

Δημοφιλείς αναρτήσεις από τα "Μουσικά νέα"

Μπάμπης Τσέρτος - «Το σύμπαν συνωμότησε»

Η Samara Joy ανακοινώνει την κυκλοφορία της deluxe εκδοχής του αξιοσημείωτου άλμπουμ της “Linger Awhile” “Linger Awhile Longer” | Κυκλοφορεί στις 19/5

Ο Μιχάλης Χατζηγιάννης μετράει πάνω από 1 εκατομμύριο προβολές με το «Από το 1 ως το 100»

Πάμε σινεμά..8ο Φεστιβάλ Ισπανόφωνου Κινηματογράφου Αθήνας - FeCHA

Πάμε θέατρο.. «Βίρα τις άγκυρες» στο Θέατρο Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών από την Παρασκευή 17 Μαϊου