Μάριος Δαρβίρας - Όσο κι αν μου λείπεις | Νέο τραγούδι & music video

Μάριος Δαρβίρας - Όσο κι αν μου λείπεις


Σε ακόμα ένα δισκογραφικό βήμα ο Μάριος Δαρβίρας παρουσιάζει το νέο του τραγούδι με τίτλο "Όσο κι αν μου λείπεις"

Μια δυναμική λαϊκή λεζάντα με αέρα λαϊκού τραγουδιού που μας έχει λείψει και γι' αυτο ξεχωρίζει!


Το μουσικό βίντεο που ντύνει το τραγούδι έχει γίνει εξ ολοκλήρου δημιουργία - μοντάζ από τον ίδιο τον Μάριο Δαρβίρα που παράλληλα υπογράφει τη μουσική και τους στίχους του τραγουδιού.

Στα σολιστικά, κλαρίνο - Καβάλ έχει παίξει ο Αλέξανδρος Αρκαδόπουλος

Και την παραγωγή - ενορχήστρωση όπως και όλα τα έγχορδα έχει επιμεληθεί ο Νίκος Σταυρόπουλος.


Το τραγούδι βρίσκεται στο YouTube εδώ 
και πολύ σύντομα στο Spotify και σε όλα τα ηλεκτρονικά καταστήματα.


Στίχοι:

Φοβάμαι θα σπάσω, θα λυγίσω, θα κοπώ
Στην προσπάθεια αποστάσεις να κρατήσω
Τρέμω η καρδιά μου μη ραγίσει σαν της πω
Ότι χώρια σου επέλεξα να ζήσω

 Όσο κι αν μου λείπεις όσο κι αν σε θέλω
Μείνε μακριά μου, το 'χω δει το έργο
Όσο κι αν μου λείπεις όσο κι αν πονάω
Στην καταστροφή μου δεν ξαναγυρνάω 

Φοβάμαι αν φύγω θα ρθει να τιμωρηθώ
Που δεν έμεινα το πάθος μου να ζήσω
Σε θέλω δικιά μου μα δεν σε έχω μόνο εγώ
Για αυτό πρέπει χαρακτήρα να κρατήσω

 Όσο κι αν μου λείπεις όσο κι αν σε θέλω
Μείνε μακριά μου, το 'χω δει το έργο
Όσο κι αν μου λείπεις όσο κι αν πονάω
Στην καταστροφή μου δεν ξαναγυρνάω 

Θα 'ρθουν νύχτες που μπορεί και να δακρύσω
Μα δεν θα λυγίσω, δεν θα κάνω πίσω


Ακολουθήστε τα Μουσικά νέα στο facebook

Δημοφιλείς αναρτήσεις από τα "Μουσικά νέα"

Μπάμπης Τσέρτος - «Το σύμπαν συνωμότησε»

Η Samara Joy ανακοινώνει την κυκλοφορία της deluxe εκδοχής του αξιοσημείωτου άλμπουμ της “Linger Awhile” “Linger Awhile Longer” | Κυκλοφορεί στις 19/5

Ο Μιχάλης Χατζηγιάννης μετράει πάνω από 1 εκατομμύριο προβολές με το «Από το 1 ως το 100»

Πάμε σινεμά..8ο Φεστιβάλ Ισπανόφωνου Κινηματογράφου Αθήνας - FeCHA

Πάμε θέατρο.. «Βίρα τις άγκυρες» στο Θέατρο Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών από την Παρασκευή 17 Μαϊου