Κώστας Μακεδόνας - Δε θέλω εγώ παράδεισο

 Κώστας Μακεδόνας - Δε θέλω εγώ παράδεισο


Ο Κώστας Μακεδόνας, σε έναν διαφορετικό ρόλο από αυτόν που έχουμε συνηθίσει, ερμηνεύει το παραδοσιακό τραγούδι «Δε θέλω εγώ παράδεισο», διασκευασμένο από τον Σπύρο Μέντη σε ενορχήστρωση δική του και του Κώστα Ανετάκη!


Το τραγούδι «Δε θέλω εγώ παράδεισο» ανήκει σε μια σειρά παραδοσιακών τραγουδιών που συνόδευαν στη λύπη, στη χαρά και στο γλέντι τους ανθρώπους μιας άλλης εποχής.


Ο Σπύρος Μέντης και ο Κώστας Ανετάκης χρησιμοποιώντας μία μεγάλη γκάμα παραδοσιακών οργάνων μας ξανασυστήνουν το τραγούδι, δίνοντάς του μία πολύ πιο σύγχρονη διάσταση και ο Κώστας Μακεδόνας ουσιαστικά μας παρουσιάζει και ο ίδιος έναν άλλον εαυτό, πιο κοντά στην παράδοση και παράλληλα πιο κοντά στα ακούσματα της νέας γενιάς.

Ουσιαστική συμβολή στο τραγούδι προσφέρει και η Βιολέτα Ίκαρη συνοδεύοντας τον Κώστα Μακεδόνα με τις εξαιρετικές της δεύτερες φωνές.

Ο Σπύρος Μέντης, υπεύθυνος της συνολικής δισκογραφικής εργασίας, που θα κυκλοφορήσει στο επόμενο διάστημα και αφορά μεταξύ άλλων σε παραδοσιακά τραγούδια της Ανατολικής Λακωνίας, των Κυθήρων και της Ελαφονήσου, μας γράφει για το συγκεκριμένο τραγούδι:

«Θέλοντας να μιλήσω για το τραγούδι «Δε θέλω εγώ παράδεισο», το μόνο που μπορώ να πω, είναι ότι ανήκει σε μια σειρά παραδοσιακών τραγουδιών, που με νανούριζαν κατά την παιδική μου ηλικία πάνω στις ξύλινες καρέκλες κάποιου πανηγυριού. Θυμάμαι επίσης να μου αποσπούν την προσοχή από την υποχρέωση να μαζεύω τη χαρτούρα δίπλα στο λαουτιέρη παππού μου. Τώρα, έχοντας τη μορφή ενός μεσήλικα που αισθάνεται ακόμα παιδί έχω τη χαρά να ξαναπαρουσιάσω αυτά τα τραγούδια που φέρουν για μένα ένα τεράστιο συναισθηματικό φορτίο και πολλές εικόνες μιας εποχής που έμεινε πίσω στο χρόνο»!

Δε Θέλω Εγώ Παράδεισο

Ερμηνεία: Κώστας Μακεδόνας
Διασκευή παραδοσιακού τραγουδιού: Σπύρος Μέντης
Ενορχήστρωση: Κώστας Ανετάκης και Σπύρος Μέντης
 
Παραδοσιακές ρίμες: 1,3,4   -  Σπύρος Μέντης: 2η ρίμα

Έπαιξαν οι μουσικοί:
Στέφανος Δορμπαράκης (κανονάκι)
Νίκος Φάκαρος (βιολί)
Στέφανος Χρήστου (κλαρίνο)
Σπύρος Μέντης (νησιώτικο λαούτο, μαντολίνο)
Γιώργος Σκορδαλός (κρητικό λαούτο, μαντόλα)
Γιώργος Σαλούστρος (θιαμπόλι)
Kώστας Ανετάκης (κιθάρα, μπάσο)
Βασίλης Γιασλακιώτης (τύμπανα)
 
Παραγωγή lyric video: Κώστας Ανετάκης & Μέντης Σπύρος


Κυκλοφορεί από τη Walnut Entertainment!

Κυκλοφορεί στις ψηφιακές πλατφόρμες και streaming services: https://digitalminds.bfan.link/de-thelo-ego-paradiso


Ακολουθήστε τα Μουσικά νέα στο facebook

Δημοφιλείς αναρτήσεις από τα "Μουσικά νέα"

Stella Shanti - «Καθρέφτης» | Νέο τραγούδι & music video

Δείτε το νέο, αυτοσχέδιο, βιωματικό βιντεο του Monsieur Minimal για το τραγούδι "Last Dance" μέσα απ' το νέο του άλμπουμ Seven {From East to West}

APON: «Σαρώνει» το Spotify με τα hits «Βοριάς» και «Χιλιόμετρα»

Νίκος Μακρόπουλος - Σου έχω αγάπη μεγάλη | Νέο τραγούδι & music video