Νίκος Μακρόπουλος - Σου έχω αγάπη μεγάλη | Νέο τραγούδι & music video

 Νίκος Μακρόπουλος - Σου έχω αγάπη μεγάλη


Η μουσική σκηνή υποδέχεται με ενθουσιασμό το νέο single του αγαπημένου καλλιτέχνη, Νίκου Μακρόπουλου, με τίτλο «Σου Έχω Αγάπη Μεγάλη».


Τη μουσική του κομματιού υπογράφει ο Γιάννης Φρασέρης και ο Χρήστος Σαντικάι, τους στίχους ο Πάνος Ανδριτσάκης και την ενορχήστρωση και παραγωγή ο Ανδρέας Γιατράκος.

Η οπτικοποίηση του τραγουδιού έγινε από τον Πέτρο Σκούτα.


Το «Σου Έχω Αγάπη Μεγάλη» υπόσχεται να αγγίξει τις καρδιές όλων μας.


Ακολουθήστε τα Μουσικά νέα στο facebook

Δημοφιλείς αναρτήσεις από τα "Μουσικά νέα"

Κώστας Μακεδόνας - Δε θέλω εγώ παράδεισο

Stella Shanti - «Καθρέφτης» | Νέο τραγούδι & music video

Δείτε το νέο, αυτοσχέδιο, βιωματικό βιντεο του Monsieur Minimal για το τραγούδι "Last Dance" μέσα απ' το νέο του άλμπουμ Seven {From East to West}

APON: «Σαρώνει» το Spotify με τα hits «Βοριάς» και «Χιλιόμετρα»