Θωμαή Απέργη live στο «Gatsby» | Από την Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου και κάθε Πέμπτη

Θωμαή Απέργη live στο «Gatsby»
Από την Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου και κάθε Πέμπτη


Η 
Θωμαή Απέργη «ντύνει» με τις ξεχωριστές της εμφανίσεις τα βράδια της Πέμπτης, μέσα από μοναδικά lives στο «Gastby», στο κέντρο της Αθήνας.

Η ταλαντούχα τραγουδίστρια μας ταξιδεύει σε jazz & soul ήχους, ερμηνεύοντας με την εξαιρετική χροιά της αγαπημένα τραγούδια από το διεθνές και το ελληνικό ρεπερτόριο.

Από την Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου και κάθε Πέμπτη, η Θωμαή Απέργη επιστρέφει στον υπέροχο χώρο του «Gatsby» και χαρίζει ένα μουσικό ταξίδι που εντυπωσιάζει και συγκινεί!



Ακολουθήστε τα Μουσικά νέα στο facebook

Δημοφιλείς αναρτήσεις από τα "Μουσικά νέα"

Δημήτρης Αρναούτης - "Aπλά γνωστοί" | Νέο album

Νέο EP από τον Pablo Dylan - "Fortitude"

Ο Αλέξανδρος Κτιστάκης στο Σταυρό του Νότου Club από Πέμπτη 7 Δεκεμβρίου και για λίγες Πέμπτες

Νικόλας Λάππας - «Όνειρα» | Νέο τραγούδι